جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar شنبه، 14 مهر ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان
استان
خوزستان
کد پارس نماد
6226173
شماره آگهی
2002005430000005
تاریخ شروع
1402/05/25
تاریخ درج
1402/05/25
تاریخ خاتمه آگهی
1402/05/30
منبع
سایت
عنوان آگهی
مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای تکمیل ساختمان کتابخانه آزادگان دزفول, مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای تکمیل ساختمان کتابخانه آزادگان دزفول
شرح آگهی

جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد مراجعه نمایید.

مشخصات مناقصه عمومی

شماره مناقصه2002005430000005
نوع برگزارییک مرحله ایکلید واژه
عنوان/موضوع مناقصهمناقصه عمومی یک مرحله ای تکمیل ساختمان کتابخانه آزادگان دزفول
شرح مناقصه
استان محل اجراخوزستانشهر محل اجرادزفول
طبقه بندی موضوعیخدمات با فهرست بهاشرح کلی حوزه فعالیتتکمیل ساختمان کتابخانه آزادگان دزفول
حداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی کیفیحداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی فنی/بازرگانی
ردیفطبقه بندی موضوعیحوزه فعالیت
1خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و رنگ آمیزی با رنگ پلی‌استر روی کارهای چوبی.
2خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و رنگ آمیزی با رنگ نیم پلی‌استر روی کارهای چوبی.
3خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای‌رنگ اتیل‌سیلیکات روی دو جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
4خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای پرایمر مخصوص روی صفحات گچی قبل از اجرای رنگ، کاغذ دیواری، سرامیک، سنگ و سایر موارد.
5خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف ۰۹۰۲۳۵ و ۰۹۰۲۳۶، در صورتی که پرلین در سطوح قائم (Girt) نصب شود.
6خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه ‏بها به ردیف‏های تهیه و نصب ستون، تیر، پرلین، خرپا و بادبند، در صورتی‏که به جای پروفیل از قوطی یا لوله درز‏دار استفاده شود.
7خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های ۰۹۱۱۰۱، ۰۹۱۱۰۴ و ۰۹۱۱۰۵ برای قطعاتی که به روش سرد، گالوانیزه شوند.
8خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های ۰۹۱۱۰۱، ۰۹۱۱۰۴ و ۰۹۱۱۰۵ برای استفاده از فولاد St52 یا فولاد کربنی Ck45.
9خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های ۰۹۰۸۰۱ تا ۰۹۰۸۰۴، در صورت استفاده از روش جوش‏کاری با گاز محافظ.
10خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف ۰۹۰۷۰۴ در صورتی که از فولاد زنگ‌نزن استفاده شود.
11خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‏های تیر در صورت تغییر ارتفاع جان تیرآهن به روش لانه زنبوری بدون استفاده از ورق برای افزایش ارتفاع جان، با ورق‌های تقویتی لازم.
12خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‏های تیر در صورت تغییر ارتفاع جان تیرآهن به روش لانه زنبوری با استفاده از ورق برای افزایش ارتفاع جان، با ورق‌های تقویتی لازم.
13خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‏های تیر در صورت تغییر ارتفاع جان تیرآهن با برش مستقیم در جان تیرآهن، با استفاده از ورق برای افزایش ارتفاع جان تیرآهن.
14خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‏های تیر در صورت تغییر ارتفاع جان تیرآهن با برش به خط مستقیم در جان تیرآهن، بدون استفاده از ورق برای تغییر ارتفاع جان تیرآهن.
15خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های ۰۹۱۱۰۱، ۰۹۱۱۰۴ و ۰۹۱۱۰۵ برای ماشین‌کاری پیونده‌ها.
16خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های ۰۹۱۱۰۱، ۰۹۱۱۰۴ و ۰۹۱۱۰۵ برای ماشین‌کاری روی قطعات انتهای سر اعضا.
17خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های ۰۹۱۱۰۱، ۰۹۱۱۰۴ و ۰۹۱۱۰۵ برای ماشین‌کاری خاص پیونده‌ها.
18خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های ۰۹۱۱۰۱، ۰۹۱۱۰۴ و ۰۹۱۱۰۵ برای قطعاتی که به روش گرم، گالوانیزه شوند.
19خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و آماده‌سازی واحدهای سازه‌ فضاکار از لوله درزدار از فولاد St37 شامل بریدن به اندازه‌های معین، پلیسه‌گیری، سنگ‌زدن و مونتاژ آن‏ها با قطعات الحاقی در داخل جیگ و آماده‌کردن برای جوش‏کاری.
20خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‏بها به ردیف‏های ۰۹۱۰۰۱ تا ۰۹۱۰۰۳ برای استفاده از پیچ و مهره با پوشش ورقه‏ای.
21خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‏بها به ردیف های ۰۹۱۰۰۱ تا ۰۹۱۰۰۳ برای استفاده از پیچ و مهره با پوشش گالوانیزه گرم.
22خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‏بها به ردیف های ۰۹۱۰۰۱ تا ۰۹۱۰۰۳ برای استفاده از پیچ و مهره با پوشش گالوانیزه سرد.
23خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف‌ ۰۹۱۶۰۱، در صورتی که وزن پروفیل یا لوله عضو کمتر از دو کیلوگرم باشد.
24خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف‌ ۰۹۱۶۰۱، در صورتی که به جای لوله، از اضلاع حاصل از پرس کاری و نورد سرد استفاده شود (مانند قوطی).
25خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف‌ ۰۹۱۰۰۲ برای استفاده از پیچ‌های به شکل خاص غیر استاندارد (مانند پیچ سوراخ‏دار).
26خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف ۰۹۱۶۰۱، برای استفاده از لوله‌های با ضخامت جدار بیش از ۷ میلی‌متر.
27خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف ۰۹۱۶۰۱، برای استفاده از لوله که به روش گرم، گالوانیزه شده باشد.
28خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف ۰۹۱۶۰۱، برای استفاده از فولاد St52.
29خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف ۰۹۱۶۰۱، برای آماده‌سازی سر اضلاع برای جوش‏کاری مستقیم به یکدیگر با برشکاری طبق الگو و سنگ‌زدن.
30خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف ۰۹۱۶۰۱، بابت دوپهن کردن سر پروفیل لوله فولادی و سوراخ‏کاری لازم.
31خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف ۰۹۱۶۰۱ برای استفاده از لوله که به روش سرد، گالوانیزه شده باشد.
32خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها در صورت مصرف تیرآهن بال پهن، به جای تیرآهن معمولی.
33خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها در صورت خم کردن تیرآهن، ناودانی و سایر پروفیل‏های فولادی برای تیرهای قوسی شکل، پله‌های مدور و مانند آن (فقط برای قسمت قوسی شکل).
34خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‏های ۰۹۰۲۲۹ و ۰۹۰۲۳۴ برای تیرهای قوسی شکل با برش خط منحنی در بال یا جان تیر (فقط برای قسمت قوسی شکل).
35خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیرهای خرپایی به اشکال مختلف از ورق، برای دهانه تا ۲۰ متر در هر ارتفاع.
36خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیرهای خرپایی به اشکال مختلف از تیرآهن، ناودانی، نبشی، سپری و مانند آن با اتصال اعضای خرپا به یکدیگر بدون استفاده از ورق، برای دهانه تا ۲۰ متر در هر ارتفاع.
37خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیرهای خرپایی به اشکال مختلف از تیرآهن، ناودانی، نبشی، سپری و مانند آن با اتصال اعضای خرپا به یکدیگر با استفاده از ورق، برای دهانه تا ۲۰ متر در هر ارتفاع.
38خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر پله از تیرآهن یا ناودانی، به همراه اتصالات مربوط.
39خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر به صورت تودلی، از یک تیرآهن یا ناودانی، به همراه ورق‏های تقویتی و اتصالات مربوط.
40خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر به صورت تودلی، از یک تیرآهن یا ناودانی، به همراه اتصالات مربوط.
41خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر به صورت تودلی با تیر ساخته شده از ورق به شکل تیرآهن یا اشکال دیگر به همراه اتصالات مربوط.
42خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر به صورت تودلی از دو یا چند تیرآهن یا ناودانی، در صورتی که به وسیله جوش مستقیما به یکدیگر متصل شوند، به همراه اتصالات مربوط.
43خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر به صورت تودلی از دو یا چند تیرآهن یا ناودانی به همراه ورق‏های تقویتی و بست‏های افقی یا مایل و اتصالات مربوط.
44خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر اصلی، از دو یا چند تیرآهن یا ناودانی، در صورتی که به وسیله جوش مستقیما به یکدیگر متصل شوند.
45خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر اصلی، از دو یا چند تیرآهن یا ناودانی به همراه ورق‏های تقویتی و بست‏های افقی یا مایل.
46خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر اصلی از یک تیرآهن یا ناودانی.
47خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر اصلی از یک تیرآهن یا ناودانی با ورق‏های تقویتی.
48خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیر اصلی از ورق به شکل تیرآهن یا اشکال دیگر به همراه ورق‏های تقویتی و ورق‏های سخت‏کننده.
49خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب برشگیر از ناودانی، نبشی، میلگرد، ورق و مانند آن روی قطعات اسکلت فولادی.
50خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب برج‏های فولادی مرتفع آب.
51خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب باد‏بند از ورق با تمام قطعات اتصال به ستون، تیر یا اعضای بادبند به یکدیگر.
52خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب بادبند متشکل از یک یا چند پروفیل از نبشی، تیرآهن، ناودانی، سپری و مانند آن با تمام قطعات اتصال به ستون، تیر یا اعضای بادبند به یکدیگر.
53خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب انواع پل‏های فولادی روی آبروها و کانال‏ها از ناودانی، تیرآهن، ورق، میلگرد و مانند آن به همراه اتصالات مربوط.
54خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و اجرای سازه نگهبان فولادی از تیرآهن، ناودانی، نبشی، سپری، ورق و مانند آن، برای آن قسمت از سازه نگهبان که در کار باقی نمی‏ماند.
55خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و اجرای سازه نگهبان فولادی از تیرآهن، ناودانی، نبشی، سپری، ورق و مانند آن، برای آن قسمت از سازه نگهبان که الزاماً در کار باقی بماند.
56خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه پیونده‌ها و قطعات انتهای سر اعضا، به روش براده‌برداری، کوبن‏کاری یا آهنگری با وزن قطعات تا ۲۵۰ گرم برای سازه‌های فضاکار.
57خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه پیونده‌ها و قطعات انتهای سر اعضا، به روش براده‌برداری، کوبن‏کاری یا آهنگری با وزن قطعات بیش از ۲۵۰ گرم تا یک کیلوگرم برای سازه‌های فضاکار .
58خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه پیونده‌ها و قطعات انتهای سر اعضا، به روش براده‌برداری، کوبن‏کاری یا آهنگری با وزن قطعات بیش از یک کیلوگرم برای سازه‌های فضاکار .
59خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و کار گذاشتن تیر ساده (تیرریزی ساده) از یک تیرآهن یا ناودانی، به همراه ورق‏های تقویتی.
60خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و کار گذاشتن تیر ساده (تیرریزی ساده) از یک تیرآهن یا ناودانی.
61خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب پیچ و مهره پرمقاومت.
62خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب پیچ و مهره پرمقاومت که نیاز به ترک متر ندارد (TC Bolt).
63خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب پیچ و مهره معمولی.
64خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب پرلین از ورق روی سطوح شیب‌دار اسکلت فولادی یا خرپا به همراه اتصالات مربوط.
65خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب پرلین از تیرآهن یا ناودانی روی سطوح شیب‏دار اسکلت فولادی یا خرپا به همراه اتصالات مربوط.
66خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و ساخت قطعات فولادی اتصالی و نصب در داخل کارهای بتنی یا بنایی، قبل از اجرای کارهای یاد شده، از نبشی، سپری، ورق، تسمه، میلگرد، لوله و مانند آن، با شاخک‏های لازم.
67خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای نماسازی رزینی ترکیبی از نوع روغنی (آلکیدی بلند روغنی).
68خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای نماسازی رزینی ترکیبی از نوع امولوسیونی کوپلیمر.
69خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای سیلر و کلیرکاری کامل روی کارهای چوبی.
70خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ‌آمیزی سطوح آسفالت و بتن با رنگ دوجزئی سرد مانند خط عابر پیاده.
71خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ‌آمیزی با رنگ اکلیل نسوز، شامل آستر و رویه.
72خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ‌آمیزی با رنگ اکریلیک روی سطوح گچی یا صفحات گچی، شامل آستر و رویه.
73خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ پلی‌اورتان دو جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
74خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ پلاستیک روی سطوح گچی یا صفحات گچی دیوارها و سقف‌ها.
75خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ پلاستیک روی سطوح سیمانی یا بتنی شامل آستر و رویه.
76خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ پف‌کننده پایه حلال مقاوم در برابر آتش.
77خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ پف‌کننده پایه آب مقاوم در برابر آتش.
78خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ وینیلی یک جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
79خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ نیم‏پلاستیک روی سطوح سیمانی یا بتنی شامل آستر و رویه.
80خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ نیم‌پلاستیک روی سطوح گچی یا صفحات گچی دیوارها و سقف‌ها.
81خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ لاک الکل روی کارهای چوبی.
82خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ روغنی کامل روی کارهای فلزی.
83خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ روغنی کامل روی در و سایر کارهای چوبی.
84خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ روغنی روی سطوح گچی یا صفحات گچی دیوارها و سقف‌ها.
85خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ روغنی روی سطوح سیمانی و بتنی شامل آستر و رویه.
86خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ اکلیلی کامل روی کارهای فلزی.
87خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ اکریلیک روی سطوح سیمانی و بتنی شامل یک قشر پرایمر، یک قشر آستر و یک قشر رویه.
88خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ اپوکسی پلی‌آمین دو جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
89خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ اپوکسی پلی‌آمید کرومات روی دو جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
90خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ اپوکسی پلی‌آمید فسفات روی دو جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
91خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ اپوکسی پلی‌آمید غنی از روی دو جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
92خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ اپوکسی پلی‌آمید دو جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
93خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ اپوکسی پلی‌آمید اکسید آهن دو جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
94خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ اپوکسی استر یک جزئی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
95خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ الکیدی کرومات روی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
96خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ الکیدی کرومات روی اخرایی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
97خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ الکیدی فسفات روی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
98خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ الکیدی غنی از روی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
99خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ الکیدی به طریق بدون هوا، روی اسکلت فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
100خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ الکیدی اکسید سرب اخرایی به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
101خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای رنگ الکیدی اکسید آهن (اخرایی) به طریق بدون هوا، روی اسکلت‏ فولادی در یک قشر به ضخامت خشک ۴۰ میکرون.
102خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای خط کشی منقطع و متناوب به عرض ۱۲ سانتی‌متر، با رنگ‌های ترافیکی سرد.
103خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای خط کشی متصل و مداوم به عرض ۱۲ سانتی‌متر، با رنگ‌های ترافیکی سرد.
104خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌‏بها به ردیف‏‌های ۲۵۰۶۰۱ و ۲۵۰۶۰۲، در صورتی که از ماشین‌آلات و ابزار به غیر از ماشین‌‏آلات خودرو استفاده شود.
105خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهآماده‌سازی یا زنگ‌زدایی اسکلت‌های فولادی به روش ماسه‌پاشی.
106خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهآماده‌سازی یا زنگ‌زدایی اسکلت‌های فولادی به روش ساچمه‌پاشی.
107خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهآماده‌سازی یا زنگ‌زدایی اسکلت‌های فولادی با سمباده یا برس سیمی.
108خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهکسربها نسبت به ردیف‌ ۰۹۱۶۰۱، در صورتی که به جای لوله درزدار، از نبشی و مانند آن استفاده شود.
109خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجههزینه بافت و نصب شبکه‌های سازه فضاکار دارای فرم‌های آزاد نسبت به هزینه تهیه و آماده‏سازی قطعات.
110خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجههزینه بافت و نصب شبکه‌های سازه فضاکار تخت نسبت به هزینه تهیه و آماده‏سازی قطعات.
111خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجههزینه بافت و نصب شبکه‌های سازه فضاکار با انحنا در یک امتداد (چلیک‌ها) نسبت به هزینه تهیه و آماده‏سازی قطعات.
112خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجههزینه بافت و نصب شبکه‌های سازه فضاکار با انحنا در دو امتداد (گنبدها) نسبت به هزینه تهیه و آماده‏سازی قطعات.
113خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهجوش‏کاری برای بعد موثر بیش از ۷ میلی‌متر تا ۱۰ میلی‌متر، همراه ساییدن.
114خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهجوش‏کاری برای بعد موثر بیش از ۵ میلی‌متر تا ۷ میلی‌متر، همراه ساییدن.
115خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهجوش‏کاری برای بعد موثر بیش از ۱۰ میلی‌متر تا ۱۵ میلی‌متر، همراه ساییدن.
116خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهجوش‏کاری با بعد موثر تا ۵ میلی‌متر، همراه ساییدن.
117خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و کار گذاشتن تیر ساده (تیرریزی ساده) از دو یا چند تیرآهن، ناودانی یا نبشی، به همراه ورق‏های تقویتی و بست‏های افقی یا مایل.
118خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و کار گذاشتن تیر ساده (تیرریزی ساده) از دو یا چند تیرآهن یا ناودانی، در صورتی که به وسیله جوش مستقیما به یکدیگر متصل شوند.
119خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب نگهدارنده لوله‌ها در تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب یا ابنیه آبی و مانند آن از تیرآهن، ناودانی، نبشی، ورق و مانند آن به ارتفاع تا ۴ متر.
120خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب لوله رابط فولادی (Paddle pipe) برای نصب در داخل کارهای بتنی در تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب یا ابنیه آبی، به همراه تسمه آب‌بند کننده قبل از اجرای بتن‌ریزی، به طور کامل.
121خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب قا‌ب‌های فولادی که جان و بال آن‌ها از ورق بریده و ساخته شده‌اند (با جان متغیر)، به همراه کف‌ستون‌ها، انواع ورق‌های تقویتی و اتصالات مربوط برای دهانه تا ۳۰ متر.
122خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب ستون‏های خرپایی به اشکال مختلف از ورق.
123خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب ستون‌های خرپایی به اشکال مختلف از تیرآهن، ناودانی، نبشی و مانند آن، با اتصال اعضای خرپا بدون استفاده از ورق.
124خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب ستون‌های خرپایی به اشکال مختلف از تیرآهن، ناودانی، نبشی و مانند آن، با اتصال اعضای خرپا با استفاده از ورق.
125خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب ستون از یک تیرآهن.
126خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب ستون از یک تیرآهن به همراه ورق‏های تقویتی.
127خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب ستون از ورق با مقطع چهارگوش، H و شکل‏های دیگر.
128خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب ستون از دو یا چند تیرآهن، ناودانی یا نبشی، در صورتی که به وسیله جوش مستقیما به یکدیگر متصل شوند.
129خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب ستون از دو یا چند تیرآهن، ناودانی یا نبشی به همراه ورق‏های تقویتی و بست‏های افقی یا مایل.
130خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخت و نصب تیرچه خرپایی (تیرچه فولادی با جان باز) از نبشی، سپری، ورق و میلگرد به همراه اتصالات مربوط.


اطلاعات مناقصه گزار

نام دستگاه اجرایی مناقصه گزاراداره كل كتابخانه هاي عمومي استان خوزستانمسئول ثبت مناقصهامیره موالی زاده
مرجع پاسخگوییمهرداد افشاری فردکد پستی6133944331
آدرسامانیه-خ دز شرقی-بین خ عارف و لقمان-پ 41


اطلاعات مالی/تامین اعتبار

برآورد مالی158,233,974,165ریال
هزینه خرید اسنادریال
مبلغ تضمین7,911,698,708واحد پولریال
توضیحات


اطلاعات زمانی

مهلت دریافت اسناد1402/05/30ساعت13:00مهلت ارسال پاکتهای پیشنهاد1402/06/11ساعت13:00
زمان بازگشایی پاکت ها1402/06/12تا تاریخ09:00زمان اعتبار پیشنهاد1402/09/11تا ساعت13:00


تصویر
مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای تکمیل ساختمان کتابخانه آزادگان دزفول
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مناقصه

کد پارس نماد: 6226173

استان/شهر: خوزستان

مهلت آگهی: 1402/05/30

خلاصه آگهی: مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای تکمیل ساختمان کتابخانه آزادگان دزفول

آگهی های مرتبط
خلاصه آگهی کد پارس نماد تاریخ درج وضعیت استان
1 فراخوان مناقصه تکمیل کارهای باقیمانده ساختمان برق و دیزل ژنراتور - نوبت اول 8085286 1403/07/14 new not special not payed سیستان و بلوچستان
2 استعلام اجرای سرویس بهداشتی و حمام 8085266 1403/07/14 new not special not payed مازندران
3 استعلام احداث و تجهیز اتاقک سرچاهی و ساختمان نگهبانی زرنگار واقع در شهرستان پردیس (مطابق اسناد پیوست) 8085254 1403/07/14 new not special not payed تهران
4 فراخوان عمومی سرمایه گذاری ایجاد رستوران کافی شاپ 8085249 1403/07/14 new not special not payed خوزستان
5 استعلام بازسازی خوابگاه مقیمی طبق مقادیر کار پیوست - بازدید الزامی - پیش فاکتور الزامی 09109786574 مهرابی 8085229 1403/07/14 new not special not payed تهران
6 استعلام انجام کارهای مربوط به جابجایی فضاهای یک طبقه از طبقات ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران 8085216 1403/07/14 new not special not payed تهران
7 استعلام اجرای سنگ جدول شهرک شهید صدوقی- بلوار حجاب شهر تفت 8085212 1403/07/14 new not special not payed یزد
8 استعلام تهیه و نصب دو دستگاه کانکس سرویس بهداشتی (پرتابل) 6 چشمه به صورت کامل 8085211 1403/07/14 new not special not payed فارس
9 استعلام قرارداد نگهداری آسانسور 8085199 1403/07/14 new not special not payed تهران
10 استعلام اجرای عملیات بهسازی و تجاری سازی یازده باب غرفه فروش ایست کارهای سطح شهر 8085197 1403/07/14 new not special not payed خراسان رضوی
11 استعلام لوله گذاری زیر سیل بند حاشیه رودخانه کارون طبق مشخصات فنی و برآورد ضمیمه 8085172 1403/07/14 new not special not payed خوزستان
12 استعلام اصلاح هندسی بزرگراه پیامبر اعظم 8085154 1403/07/14 new not special not payed خراسان رضوی
13 استعلام حفر چاه های جذبی سطح شهر 8085149 1403/07/14 new not special not payed تهران
14 استعلام دیوارکشی دور محوطه مجتمع انباری شهید بهشتی شرکت پشتیبانی امور دام هرمزگان 8085146 1403/07/14 new not special not payed هرمزگان
15 استعلام عملیات احداث سرویس بهداشتی و رختکن در مجموعه تفرحی پارک شهرک دانشگاه سطح ناحیه 2 8085143 1403/07/14 new not special not payed سمنان
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی
 
پارس نماد داده ها