جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar شنبه، 15 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15077
تاریخ شروع
1403/02/04
تاریخ درج آگهی
1403/02/04
عنوان آگهی
گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز (سه‌شنبه) دومین طرح فروش فوق‌العاده خودروی آریسان۲ دوگانه‌سوز در سال جدید را در حالی آغاز می‌کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، حدود دو هفته پیش (٢٠ فروردین ماه) اولین طرح فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۳ با فروش وانت آریسان٢ دوگانه‌سوز آغاز و اجرایی شد؛ این محصول که مجهز به استانداردهای ۸۵گانه است، در این دور (٢٠ فروردین ماه) با قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان برای ثبت‌نام متقاضیان عرضه شد.


حال پس از گذشت دو هفته، مجدد گروه صنعتی ایران‌خودرو، امکان ثبت‌نام‌ این محصول را برای مشتریان فراهم کرده است؛ اما ١٩۴ هزار و ۵٠٠ هزار تومان هم قیمت آن را افزایش داده است.

براین اساس وانت آریسان دوگانه‌سوز مجهز به استانداردهای اجباری سال ۱۴۰۳، در حالیکه تا دو هفته پیش به قیمت مصوب ۴۱۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان در عرضه کرده بود در دومین طرح فروش این محصول خود، وانت آریسان٢ دوگانه‌سوز مجهز به استانداردهای ٨۵گانه را به قیمت ۴١٣ میلیون و ٩٠٨ هزار و ٣٠٠ تومان در رنگ‌های سفید، مشکلی متالیک، نقره‌ای متالیک و خاکستری متالیک، با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه، عرضه کرده است.

(اقتصادانلاین)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار