جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 3 خرداد ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15179
تاریخ شروع
1403/02/22
تاریخ درج آگهی
1403/02/22
عنوان آگهی
قیمت خودرو، امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، در اولین روز آغاز هفته تغییری پیدا نکرده و تمامی محصولات داخلی و مونتاژی در شروع روز در ثبات کامل خرید و فروش می‌شوند.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، قیمت خودرو امروز، شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، بدون نوسان کار خود را آغاز کرد. طوری‌ که تمامی محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر و در ثبات کامل نسبت به پایان هفته گذشته به فروش می‌رسند. نرخ ارز به عنوان محرک اصلی بازار خودرو تاثیری بر قیمت محصولات در ابتدای هفته نگذاشته است.


با این حال با توجه به روند ریزشی قیمت دلار و پیش‌بینی‌ها نسبت به ادامه این روند، چشم‌انداز بازار به‌کمارفته‌ی خودرو نیز نزولی برآورد می‌شود. با توجه به نرخ وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو از صبح امروز تغییری پیدا نکرده است.

قیمت خودرو در بازار داخلی

قیمت خودروهای داخلی با ثبات کامل نسبت به روزهای گذشته روی تابلو معاملات امروز به نمایش درآمده است. البته احتمالاً در ادامه روز، این روند تغییر یابد و متناسب با نرخ دلار، قیمت خودرو نیز در شیب نزولی قرار گیرد.

سورن پلاس (فول) یکی از محصولات بالارده ایران خودرو با قیمت ۷۴۱ میلیون تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته معامله می‌شود. دنا پلاس توربو ۶سرعته یکی از پرقدرت‌ترین محصولات ایران‌خودرو به شمار می‌رود که با قیمت ۹۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پژو ۲۰۷ موتور TU۳ و پژو پارس TU۵ از محصولات پرطرفدار ایران‌خودرو هر کدام به‌ترتیب به قیمت‌های ۶۶۶ میلیون تومان و ۸۵۶ میلیون تومان در ثبات کامل نسبت به روزهای گذشته به فروش می‌رسند. از دیگر محصولات داخلی رده‌بالای شرکت سایپا شاهینG است که هیچ تغییر قیمتی نسبت به روزهای گذشته خود پیدا نکرده و با قیمت ۷۵۱ میلیون تومان گزارش می‌شود.


قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی در ثبات کامل بدون هیچ تغییری معامله می‌شوند. جک J۴ اقتصادی‌ترین محصول مونتاژی کرمان موتور است که صبح امروز بدون تغییر با نرخ ۸۴۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. هایما ۸S جدیدترین محصول ایران‌خودرو از ابتدای امروز با قیمت یک میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیز پنج‌نفره از محصولات مونتاژی شرکت بهمن‌موتور به شمار می‌روند و هر کدام به‌ترتیب با قیمت‌های دو میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۶۷۰ میلیون همانند سایر محصولات این شرکت بدون هیچ تغییر قیمتی نسبت به هفته گذشته معامله‌ می‌شوند.

(مشرق)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد


منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار