جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 13 خرداد ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه
استان
اصفهان
کد پارس نماد
7406351
شماره آگهی
-
شماره پارتی/مال/اجاره/حراج
تاریخ شروع
1403/02/22
تاریخ درج
1403/02/20
تاریخ خاتمه آگهی
1403/03/08
منبع
محلی اصفهان 1403.2.22
عنوان آگهی
 آگهی مزایده عمومی اجاره یک عدد غرفه های تجاری 15 متری ,  آگهی مزایده عمومی اجاره یک عدد غرفه های تجاری 15 متری
شرح آگهی

شرایط  آگهی مزایده عمومی
سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه به استناد مجوز هیئت میره به شماره  ص/02/112 ک.ت 05/12/ 1402 در نظر دارد نسبت به اجاره یک عدد غرفه های تجاری 15 متری میدان دفاع مقدس (عین مورد اجاره) با کلیه امکانات و تاسیسات موجود با قیمت پایه کارشناسی از طریق مزایده عمومی جهت دو سال اقدام نماید. 
- انجام هماهنگی ها و اخذ مجوزات لازم از مراجع قانونی همچون اداره اماکن نیروی انتظامی ، پروانه فعالیت از اتحادیه صنف مربوطه و نیز کلیه هزینه های مربوطه با برنده مزایده خواهد بود.
- سایر شرایط مزایده:
1- کلیه اشخاص حقیقی یا حقوقی که دارای توان مالی ،سوابق اجرائی و تجربه کافی در موضوع مزایده باشند ،مجاز به شرکت در مزایده می باشند.
2-شرکت کنندگان باید رعایت منع مداخله کارمندان دولت را نمایند.
3- متقاضیان می توانند از تاریخ درج آگهی در روزنامه و سامانه تدارکات الکترونیک دولت "ستاد" جهت دریافت اسناد مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت "ستاد" مراجعه نمایند.
تبصره: لازم به ذکر است سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه در صورت برنده نشدن مزایده گر ، تجدید یا لغو مزایده ، هیچ هزینه ای را بابت برگشت هزینه یا تامین هزینه تهیه تضمین شرکت در مزایده تقبل نخواهد نمود و کلیه هزینه های مربوطه در هر زمان برعهده شرکت کنندگان خواهد بود.
4- قیمت پایه کارشناسی هر غرفه 15 متری بابت سال اول ؛ماهیانه 15.000.000 (پانزده میلیون) ریال و سالانه دوازده درصد افزایش می یابد که برنده مزایده موظف است قبل از انعقاد قرارداد چکهای اجاره سال اول بهره برداری ( 12 چک اجاره ) را تحویل امور مالی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه نماید . لازم بذکر است یکماه قبل از انقضای هر دوره 12 ماهه بهره برداری ، مستأجر نسبت به ارائه چک های سال بعد ( 12 چک اجاره ) اقدام نماید . عدم اجرای مفاد این بند موجب ضبط کلیه تضمین ها و فسخ قرارداد خواهد شد .
تبصره 1: بدیهی است قیمتهای پیشنهادی پائین تر از قیمت پایه مذکور مردود بوده و پذیرفته نخواهند شد.
تبصره 2: لازم به ذکر است از آنجائی که در نظر است کلیه غرفه ها  بطور یکجا اجاره داده شود کلیه شرکت کنندگان بایستی نسبت به ارائه پیشنهاد قیمت برای کلیه غرفه های مورد مزایده اقدام نمایند .
تبصره 3: برنده مزایده  می بایست حداقل مبلغ یکماه حق اجاره را بصورت پیش پرداخت به حساب سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه واریز نماید.
تبصره 4: برنده مزایده  بایستی در پایان قرارداد  نسبت به اخذ مفاصاحساب های مربوط به آن اقدام نماید. 
تبصره 5: اخذ تأییدیه صلاحیت ایمنی و حفاظت فنی بعهده برنده مزایده می باشد . ( برنده مزایده موظف به بکار گیری کارشناس صلاحیت ایمنی و حفاظت فنی کارگاه می باشد )
5- مدت زمان اجاره غرفه مذکور به متقاضیان واجد شرایط دوسال شمسی (24 ماه) که البته قرارداد بصورت سالیانه منعقد می گردد و به ازاء هر سال دوازده درصد به اجاره افزوده خواهد شد .
تبصره 1: ساعات مجاز کار مجموعه : با پیشنهاد برنده مزایده و موافقت دستگاه نظارت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه تعیین خواهد شد
تبصره 2: نوع فعالیت مجاز : احداث شهربازی سالنی
لازم به ذکر است تغییر روزهای فعالیت و نیز اضافه نمودن هرگونه مشاغل به لیست فعالیتهای مجاز با تائید و تصویب دستگاه نظارت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه (سازمان پارکها ، سیما ومنظر شهری) میسر می باشد.
6- شرکت کنندگان بایستی مبلغ 000/000/20  (بیست میلیون ریال) را بصورت ضمانتنامه بانکی و یا وجه نقد به حساب سیبای 01001002952179 نزد بانک شهر بنام سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه بعنوان سپرده شرکت در مزایده واریز و رسید آنرا ضمیمه پیشنهاد خود در پاکت الف) نمایند.
7- هرگاه مشخص شود که پیشنهاد دهندگان به ضرر بیت المال (شهرداری) با هم تبانی کرده اند ضمن اعلام مراتب به مراجع ذیصلاح برابر مقررات با آنان برخورد خواهد شد.
8 -  با عنایت به اینکه مجموعه غرفه ها نیاز به یکپارچگی دارد بنابراین هر گونه تغییر جهت برچیدن دیوارهای میانی و ایجاد سالن ،‌ راهرو ورودی پارک و نصب درب ورودی راهرو و ... را تحت نظارت سازمان پارکها ، سیما و منظری شهری انجام داده و کلیه تجهیزاتی که جمع آوری می گردد تحویل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه نموده و در پایان قرارداد کلیه فضاها را به حالت اول برگردانده و تحویل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه نماید . در صورت عدم برگرداندن به حالت اول ، سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه خود رأساً اقدام و هزینه ها را با 20% افزایش از برنده مزایده اخذ می نماید .
تبصره :  مستاجر متعهد و مکلف میگردد کلیه تغیرات را با هماهنگی و نظارت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه انجام و صورتجلسه نماید.
9- شرکت کنندگان در مزایده (پیشنهاد دهندگان) بایستی حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 10/03/1403 پیشنهادات خود را بشرح زیر در سامانه ستاد بارگذاری نماید :
پاکت الف) : سپرده شرکت در مزایده  ، 
پاکت ب) : اسناد و شرایط مزایده که به امضاء و مهر شرکت کنندگان رسیده باشد، لیست و تصویر قراردادهای مرتبط با موضوع مزایده
پاکت ج) : برگ پیشنهاد قیمت (طبق فرم پیوست)
تبصره 1: پیشنهادات مزایده باید از هر حیث کامل و بدون قید و شرط بوده و هیچ نوع ابهام ،عیب و نقص و قلم خوردگی نداشته باشد. 
تبصره 2 : هرگاه مزایده گـر نسبـت بـه مفهـوم اسنـاد ومدارک مزایده ابهامی داشته  باشد می تواند حداکثر تاپایان وقت اداری مورخ 08/03/1403 مراتب را کتباً به مزایده گزار منعکس وتقاضای پاسخ کتبی نماید. مزایده گزار نسبت به موارد ابهامی ، پاسخ لازم را  خواهد داد و در صورتیکه اشکالات جنبه عمومی داشته باشد ، مزایده گزار هرگونه پاسخ ، توضیح یا نظر حذف یا اضـافه نمودن اسنـاد ومـدارک ونحـوه تغییــر وتصمیـم را کتباً به کلیـه مزایده گـران اعـلام وجـزء اسنـاد ومـدارک مزایده عمومی منظـور خواهد نمـود.
10-پیشنهادات رسیده در جلسه ای که ساعت 14:35 روز  شنبه مورخ 12/03/1403  با حضور کلیه اعضاء کمیسیون معاملات در محل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه تشکیل می گردد ، باز و قرائت خواهد شد. بدیهی است مطابق ماده 7 آیین نامه مالی شهرداریها کمیسیون از روز قرائت پیشنهادات حداکثر ظرف مدت یک هفته پیشنهادات را بررسی و نظر خود را اعلام می نماید که این مهلت با تصویب رئیس سازمان تا بیست روز دیگر قابل تمدید خواهد بود.  
11-کمیسیون در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات قیمت مختار است و به پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر در آگهی مزایده  رسیده و یا مبهم,مشروط و مخدوش باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد .
12- سپرده نفرات اول و دوم و سوم تا انعقاد قرار داد با نفر اول در سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه باقی خواهد ماند ، چنانچه نفر اول از تاریخ ابلاغ کتبی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه ظرف مدت یک هفته نسبت به عقد قرارداد اقدام ننماید در این صورت سپرده او بنفع سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه ضبط و با نظر و صلاحدید کمیسیون معاملات  قرارداد با نفر دوم منعقد و چنانچه نفر دوم حاضر به انجام قرارداد نشود سپرده او نیز ضبط و با نفر سوم وارد معامله میگردد.
-     در ضمن برنده مزایده بایستی طبق ماده 9 آیین نامه مالی شهرداریها در هنگام عقد قرارداد نسبت به ارائه ضمانت انجام تعهدات معتبر (ضمانت اجاره محل و استفاده صحیح از امکانات غرفه ها)  به میزان حداقل 10 درصد کل اجاره سه سال با افزایش سالیانه (طبق نظر سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه) قبل از تنظیم قرارداد اجاره اقدام نماید.
13- برنده مزایده در صورت عقد قرارداد ،حق واگذاری مورد اجاره را مشاعاً یا مفروزاً ،کلاً یا جزئاً بدون اجازه کتبی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه بغیر ندارد و خود راساً متعهد به انجام تعهدات موضوع مزایده می باشد ؛در غیراینصورت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه حق دارد نسبت به فسخ یک جانبه قرارداد اقدام نموده و معادل دو ماه آن سال حق اجاره را بابت خسارت از محل تضمین از برنده مزایده  برداشت نماید.
14- در صورت تعطیلی کل یا هر یک از عناوین مورد مزایده از طرف ادارات و ارگانهای قانونی بر اثر تخلف ، مستاجر مکلف به پرداخت اجاره محل مورد نظر تا پایان قرارداد (پایان مدت تعطیلی) خواهد بود و بدینوسیله به سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه اختیار می دهد مبلغ اجاره بهاء را از محل تضمین و سپرده های برنده مزایده  برداشت نماید. 
تبصره: برنده مزایده حق تعطیلی امکانات و محل مورد اجاره در روزهای فعالیت پیش بینی شده ، بدون اجازه کتبی سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه را ندارد و به هر صورت مکلف به پرداخت حق الاجاره ماهانه خواهد بود. 
15- هزینه های خدماتی مربوطه و نیز مالیات ، عوارض ، بیمه و 000 با  برنده مزایده بوده و در پایان مدت قرارداد ارائه مفاصاحساب الزامی است .
-هزینه آب و برق طبق تعرفه های مصوب سازمانهای خدمات رسان در پایان هر ماه توسط برنده مزایده پرداخت می گردد.
- سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه هیچگونه تعهدی در خصوص انشعابات خدماتی جدید نخواهد داشت.
16- چون سرقفلی از  برنده مزایده دریافت نمی گردد این مزایده و قرارداد منعقده مشمول حق کسب و پیشه و سرقفلی نبوده و هرگونه ادعائی در هیچ زمانی پذیرفته نخواهد بود .
17- هر گونه اختلاف در تفسیر و اجرای قرارداد در گام اول از طریق مذاکره نمایندگان طرفین و ناظر، حل و فصل می گردد. در صورت عدم دستیابی به نتیجه از طریق مذاکره، حل اختلاف از طریق آئین نامه مالی شهرداریها و در نهایت مراجع ذیصلاح قضائی انجام خواهد شد.
18-  برنده مزایده حق هرگونه تغییر کاربری و استفاده غیر مجاز از امکانات مجموعه فوق الاشاره را ندارد.
19- مسئولیت پاکیزگی ، رعایت بهداشت  و شئونات اسلامی و حفاظت و حراست از مجموعه و نگهبانی با  برنده مزایده است. در صورت عدم اقدام در این خصوص ، سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه راساً اقدام و هزینه های آنرا بعلاوه 20% از برنده مزایده دریافت خواهد نمود. 
20- حفظ شئونات اسلامی و رعایت موازین شرعی و قانونی استفاده و بهره برداری جزء وظایف برنده مزایده محسوب گردیده و هرگونه تخطی و تخلف حسب گزارش ناظر و بازرسین یا سایر مراجع ذیصلاح قانونی قابل پیگیری می باشد. بدیهی است کلیه پرسنل برنده مزایده مکلف به رعایت نظامات و مقررات جاری شهرداری از لحاظ فنی و اخلاقی بوده و مسؤلیت رفتار آنان از لحاظ کیفری و حقوقی بعهده برنده خواهد بود
21- مسؤلیت هرگونه خسارت به محل مورد بهره برداری (اجاره)  با برنده مزایده می باشد.
22- برنده مزایده متعهد می گردد در  اسرع وقت نسبت به بیمه آتش سوزی بازار و ... همچنین انواع بیمه حوادث مراجعین ،کارکنان و مسئولیت برنده مزایده (جهت جبران خسارت احتمالی) به هزینه خود اقدام و یک نسخه از آن را به سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه ارسال  نماید .بدیهی است در خصوص کلیه حوادث و اتفاقاتی که در زمان اجاره و بهره برداری رخ می دهد ، برنده  ضامن و مسئول است و عدم رعایت این موارد مسئولیتی را متوجه سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه نمی سازد.
23- چنانچه در اثر قصور یا تقصیر برنده مزایده در اثر عدم رعایت اصول ایمنی حادثه یا اتفاقی اعم از جانی و مالی حادث شد پاسخگوی قانونی ناشی از قصور بعهده برنده مزایده می باشد و سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه هیچگونه تعهدی ندارد.
24-  برنده مزایده مسئول و ضامن است محل ،امکانات و تجهیزات واگذار شده مجموعه (که طی صورتجلسه ای بطور امانی در اختیار ایشان قرار می گیرد) را با همان مشخصات و ویژگیهائی که تحویل گرفته و هزینه نموده ، بهنگام فسخ قرارداد یا پایان مدت قرارداد منعقده با برنده ،صحیح و سالم به سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه تحویل نماید و هرگونه خسارت ازمحل تضمین برنده مزایده کسر خواهد شد.
25-  برنده مزایده مجاز به بکارگیری اتباع بیگانه نبوده و معرفی و ارائه مشخصات کارکنان جهت تائید صلاحیت به سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه الزامی است. 
تبصره:  برنده مزایده مکلف است کلیه حق و حقوق قانونی کارگران و کارکنان را در زمان اجاره و  بهره برداری مطابق قانون کار و تامین اجتماعی پرداخت و مقررات قانون کار و قانون تامین اجتماعی را در انجام وظایف موضوع قرارداد و تعیین مزد و حقوق کارگران رعایت نماید و هر گونه پاسخگوئی به شکایات و اجرای آرا مربوطه به هیئت های حل اختلاف کارگری و سایر تعهدات قانونی را پاسخگو باشد و ماهانه تعهدات این بند بایستی به تأیید دستگاه نظارت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه رسانده شود .
26- حفظ ، حراست و تامین امنیت و نگهداری کلیه اموال اعم از منقول و غیر منقول واگذار شده مجموعه تماماً بعهده  برنده مزایده  می باشد و سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه هیچگونه تعهدی در مقابل آن ندارد .
-    مسئولیت کنترل ورود و خروج و نیز نظم و امنیت داخل و محوطه اطراف غرفه با برنده مزایده است .
تبصره : سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه نیز موظف است در خصوص نظارت بر حفاظت ،حراست و صیانت از عین مورد اجاره توسط برنده مزایده بصورت ماهیانه اقدام و گزارش بازرسی را در پایان هر ماه به انضمام فهرست موارد انجام شده برابر مفاد قرارداد منعقده را منضم به پرونده نماید.
27- چنانچه برای استفاده مطلوب از  غرفه (بنا به نظر سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه یا برنده مزایده) هرگونه تغییر جزئی یا کلی در وضعیت مورد مزایده  لازم باشد ( به غیر از موارد قید شده در بند 8 ) با موافقت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه و به هزینه برنده مزایده  قابل اعمال و اقدام می باشد. 
-در کلیه مواردیکه تامین و تهیه (خرید) وسایل ،امکانات و تجهیزات با برنده مزایده می باشد ،اخذ تائیدیه از دستگاه نظارت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه جهت شروع  استفاده الزامی است.
28- واگذاری غرفه ها به شخص ثالث تعهد و مسئولیتی  برای سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه ایجاد نمی کند و در صورت انقضای مهلت یا لغو و فسخ قرارداد منعقده شده ، برنده مزایده  شخصاً مسئول و پاسخگو خواهد بود و ضمن رعایت کلیه اصول مندرج در این مزایده ،هرگونه واگذاری به اشخاص ثالث (خصوصاً با رعایت مفاد بند 13 ) ،بایستی با رعایت کلیه موازین قانونی انجام گیرد ؛به هر حال مدیریت داخلی مجموعه و حفظ نظم و رعایت مقررات موضوعه با برنده مزایده بوده می باشد 
29 -  مستأجر ملزم به رعایت ساعات کار، نصب اتیکت یا تابلو نرخها و رعایت آنها میباشد. 
30 - حفظ و حراست، تعمیر و نگهداری(طبق سرویسهای دوره ای اعلام شده توسط دستگاه نظارت سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه) کلیه اموال اعم از منقول و غیر منقولغرفه و تامین امنیت غرفه تماماً بعهده مستاجر میباشد و سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه هیچگونه تعهدی در مقابل آن ندارد.
31 – در صورت اضافه شدن هرگونه امکانات، تجهیزات، تاسیسات و یا دستگاههای جدید به غرفه، حسب نظر سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه ، قیمت های استفاده آن را طبق نظر اتحادیه داران تعیین میگردد. 
32- موارد ایمنی غرفه ها واخذ استاندارد جهت شروع بکار الزامیست و برعهده مستاجر میباشد و چنانچه بدون اطلاع و بصورت خودسرانه اقدامی نماید که منجر به بروز حادثه شود کلیه مسئولیت و پرداخت خسارت و دیه برعهده مستأجر میباشد و هیچ گونه مسئولیتی متوجه سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه نخواهد بود.
33- هزینه روشنایی داخل غرفه ها با مستاجر میباشد.
34- در صورت وجود هر یک از موارد ذیل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه می تواند بدون انجام تشریفات نسبت به فسخ قرارداد اجاره منعقده و ضبط تضامین ایشان بطور یکجانبه اقدام نماید:
1-    اثبات شمول قانون منع مداخله کارکنان دولت 
2-    انتقال قرارداد به شخص یا اشخاص ثالث حقیقی یا حقوقی بدون اجازه کتبی از سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه
3-    عدم انجام تعهدات کلیه مفاد قرارداد از سوی برنده مزایده
4-    فراهم نمودن موجبات ارتشاء از قبیل مذاکره ،وصول یا ایصال وجه یا مال یا سند یا پرداخت وجه 
5-    عدم پرداخت حق الاجاره در موعد مقرر (حتی یک قسط)
6-    تعدی و تفریط در استفاده از مورد اجاره (هرگونه استفاده غیر اصولی که طبق نظر سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه منجر به استهلاک بیش از حد و ناکارآمدی و نیز بروز خسارت در محل ،امکانات و تاسیسات گردد.)
تبصره : برنده مزایده کافه خیارات قانونی نسبت به این مزایده و قرارداد اعم از خیار غبن فاحش را از خود ساقط نموده است.
35- چنانچه به دلائلی محل مورد مزایده  بموقع تخلیه نشود از تاریخ خاتمه قرارداد ،حق الاجاره محل مورد نظر برابر اجرت المثل است نه اجرت المسمی.  سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه نیز با هماهنگی مراجع قضائی نسبت به تخلیه محل اقدام و در زمان تخلیه مسئولیتی در نگهداری اموال برنده مزایده نداشته و چنانچه اموال ایشان در انبار نگهداری شود ، هزینه انبارداری با برنده مزایده است و سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری مبارکه مجاز و  مختار است از محل فروش اموال یا ضبط تضامین و سپرده های برنده مزایده ،مطالبات خود را تامین کند
36- کلیه عوارض و کسورات قانونی بعهده برنده مزایده است. 
                                                                                                                                                                                                    
فرم درخواست  شرکت در مزايده (برگ پیشنهاد قیمت)
امضاء کننده زیر پس از  بررسی  و آگاهی  کامل  و پذیرش  تعهد  اجرا  و مسئولیت  در مورد  مطالب  و مندرجات دعوتنامه  شرکت در مزايده ، موارد عمومی ،قبول  و پذيرش مقررات  و اسناد  و مدارک  عمومی مزايده و  قرارداد ،تعهد نامه عدم شمول  قانون  منع  مداخله  کارمندان در معاملات دولتی  مصوب  22/10/1337  و به  طور کلی تمام مدارک و اسناد مزايده اجاره غرفه هاي تجاري ميدان دفاع مقدس پس از بازديد و كسب اطلاعات کامل از  محل ،شرایط  و عوامل  موجود  از لحاظ انجام کارها و تعهدات  مورد مزايده ، مبلغ  به  عدد---------------- ریال و به حروف------------------------ ریال ،معادل ------------------ تومان  جهت  اجاره ماهيانه كليه غرفه جهت سال اول و جهت سالهاي آتي 12% اضافه تر طبق موارد مندرج در بند 4 و 5  اسناد فراخوان پیشنهاد  قيمت می نمائيم .
ضمناً ضمانتنامه بانكي به شماره .......................... عهده بانك .............. شعبه ..................... / فیش  بانکی  واریزی به حساب سیبای 01001002952179 بنام سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداري مباركه به  شماره  --------------- به مبلغ  20.000.000 ريال بابت  سپرده شرکت در مزایده به  پیوست  در( پاکت  الف) ضمیمه  می باشد . 
در ضمن چنانچه این  پیشنهاد  مورد  قبول  قرار گیرد  و به عنوان  برنده  مزايده انتخاب  شوم تعهد می نمائيم که:  
- اسناد و مدارک قرارداد را بر اساس مراتب مندرج  در اسناد  و مدارک مزايده امضاء نموده  و همراه تضمین   انجام  تعهدات  حداکثر  ظرف مدت  هفت روز  از  تاریخ  ابلاغ  به  عنوان  برنده  (به  استثنای  روزهای  تعطیل ) تسلیم  نمایم.
- تائید می نمائیم که کلیه ضمائم اسناد  و مدارک مزايده جز لاینفک این  پیشنهاد  محسوب می شود.
- اطلاع  کامل  داريم که دستگاه  مزايده گزار  الزامی  برای واگذاری  کار به  هر یک از پیشنهادها ندارد.
 

تصویر
 آگهی مزایده عمومی اجاره یک عدد غرفه های تجاری 15 متری
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مزایده

کد پارس نماد: 7406351

استان/شهر: اصفهان

مهلت آگهی: 1403/03/08

خلاصه آگهی:  آگهی مزایده عمومی اجاره یک عدد غرفه های تجاری 15 متری

آگهی های مرتبط
خلاصه آگهی کد پارس نماد تاریخ درج وضعیت استان
1 مزایده اجاره مجموعه ورزشی چمن مصنوعی  7537533 1403/03/12 new not special not payed اصفهان
2 مزایده واگذاری تعدادی از املاک - نوبت دوم 7537514 1403/03/12 new not special not payed کردستان
3 مزایده اجاره مکان تشکیل بازار روز هفتگی گلشهر - چاپ دوم 7537509 1403/03/12 new not special not payed اصفهان
4 تجدید مزایده اجاره زمین به منظورنصب کیوسک اغذیه فروشی- نوبت دوم چاپ دوم 7537504 1403/03/12 expired not special not payed اصفهان
5 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537499 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
6 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537496 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
7 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537494 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
8 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537491 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
9 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537488 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
10 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537486 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
11 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537483 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
12 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537479 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
13 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537477 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
14 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537475 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
15 مزایده ، اجاره 66 باب مغازه تجاری واقع در بازارچه سنتی خیابان شهید پهلوان 7537472 1403/03/12 new not special not payed سیستان و بلوچستان
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی