جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar شنبه، 29 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15154
تاریخ شروع
1403/02/16
تاریخ درج آگهی
1403/02/16
عنوان آگهی
مدیر سامانه خودنویس از ثبت‌نام ۲۵۵ هزار متقاضی در این سامانه خبر داد و گفت: از خرداد امسال امکان ثبت قرارداد خرید و فروش در سامانه خودنویس فراهم می‌شود.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، مهدی ساسانی یادآور شد: سامانه خودنویس از سال گذشته تاکنون با ثبت رایگان قرارداد اجاره در اختیار عموم مردم قرار گرفت و موجران و مستاجران موفق شدند تا در این سامانه به شکل قانونی قراردادهای اجاره خود را ثبت کنند.


وی با بیان این‌که طبق آخرین آمار بیش از 255 هزار و 511 متقاضی در سامانه خودنویس ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: هم اکنون قراردادهای اجاره روی سامانه ثبت می‌شود و برنامه‌ریزی شده تا در این سامانه از خردادماه امسال نیز قرارداد خرید و فروش افزوده و این امکان نیز برای متقاضیان فراهم شود.

وی افزود: سامانه خودنویس از خرداد 1402 در اختیار عموم مردم بوده است و به مرور انواع معاملات اجاره روی سامانه بارگذاری و رفع اشکال شد.

مدیر سامانه خودنویس اضافه کرد: 21 بهمن سال گذشته دسترسی مشاوران املاک تهران به سامانه قدیم (سامانه املاک و مستغلات) قطع شد. در زمان حاضر مشاوران املاک برای ثبت قراردادهای اجاره باید به سامانه جدید (سامانه خودنویس) مراجعه کنند.(تسنیم)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار