جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 14 تیر ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15354
تاریخ شروع
1403/04/13
تاریخ درج آگهی
1403/04/13
عنوان آگهی
قیمت دلار امروز در بازار ارز تهران میان دو مرز حمایتی و مقاومتی قرار گرفته است که هر کدام می‌تواند مسیری متفاوت را پیش روی معامله گران قرار دهد.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، قیمت دلار در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دوباره به محدوده رنج نزدیک شده است و معامله گران معتقدند تشدید ریسک‌ اخبار سیاسی در روزهای اخیر، بازار ارز را در روز سه شنبه به حالت تعلیق درآورد اما بازارساز با تحرکات خود توانست مسیر حرکت دلار را تغییر دهد.


به عقیده این گروه از فعالان بازار، تزریق بازارساز در هرات و سلیمانیه با هدف بازگشت نرخ دلار به کانال 60 هزار تومان، مسیر اسکناس آمریکایی را نزولی کرد و قیمت دلار هرات معاملات روز گذشته را با نرخ 61 هزار و 80 تومان به پایان رساند. به گزارش اقتصادنیوز،‌ قیمت دلار در بازار تهران هم در پی این نوسان کاهشی با کانال 62 هزار تومان فاصله گرفت. دلار اما در جریان معاملات پشت خطی تا حدودی از مسیر نزولی بازگشت و در پله دوم از کانال 61 هزار تومان ایستاد. قیمت تتر هم که همچنان در کانال 61 هزار تومان بالا و پایین می شود؛ به مانند دلار روز سه شنبه را کاهشی به پایان رساند و در جریان معاملات شبانه هم 61 هزار و 800 تومان قیمت گذاری شد.

نکته جالب توجه معاملات روز سه شنبه حرکت خلاف جهت درهم نسبت به دلار بود؛‌قیمت درهم در 16 هزار و 860 تومان معاملات را آغاز کرد و با افزایش 50 تومانی در 16 هزار و 910 تومان بسته شد. به گزارش اقتصادنیوز، معامله گران معتقدند افزایش قیمت درهم با کاهش قیمت دلار همخوانی ندارد و این امر تا حدودی نشانگر این است که قیمت دلار با جو و شانتاژ نزولی شده است.

معامله گران معتقدند دلار در جریان معاملات امروز مرز حمایت مهم 61 هزار و 300 تومان را پیش روی خود دارد که در صورت تثبیت روزانه در زیر آن می توان به کاهش قیمت امیدوار ماند اما در مقابل سقف مقاومت 61 هزار و 800 تومان هم پیش روی دلار است و اگر بتواند با قدرت از این مرز عبور کند و تا پایان معاملات امروز بالای آن ثبیت دهد، احتمال صعود قیمت به کانال‌های افزایشی قوت خواهد گرفت. البته بررسی های خبرنگار اقتصادنیوز نشان می دهد که دلار در جریان معاملات دو روز اخیر نتوانسته از پس این مرز مقاومتی بر بیاید و در شکستن و تثبیت بالای آن ناکام مانده است.(اقتصادنیوز)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار