نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 11 شهریور ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15642
تاریخ شروع
1403/06/10
تاریخ درج آگهی
1403/06/10
عنوان آگهی
طبق اعلام سازمان هواشناسی طوفان در جنوب شرق کشور در راه است.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها،  سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی وقوع طوفان در جنوب شرق کشور توصیه کرد کشتی‌های تجاری و لنج‌های ماهیگیری در دریای عرب و دریای عمان تردد نکنند.


بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب شرق فارس، ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد.

فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان،‌ ارتفاعات هرمزگان و جنوب شرق فارس رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی 5 روز آینده در نوار شرقی کشور، برخی مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، غرب و جنوب غرب کشور در برخی ساعات وزش باد شدید روی می‌دهد که در مناطق مستعد همراه با گردوخاک و کاهش کیفیت هواست.

امروز نیمه غربی دریای خزر و امروز فردا جنوب خلیج‌فارس و طی 3 روز آینده تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است.

طوفان حاره‌ای در زمان حاضر روی شمال دریای عرب قرار دارد که ضمن حرکت به سمت غرب تقویت شده و طی امروز و فردا شرق دریای عمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. پیامد این طوفان وزش باد شدید،‌ رگبار، رعدوبرق و و مواج شدن دریای عمان در نوار ساحلی سیستان و بلوچستان است.

(صدای بورس)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد


منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار
پارس نماد داده ها