نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 11 شهریور ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15643
تاریخ شروع
1403/06/10
تاریخ درج آگهی
1403/06/10
عنوان آگهی
مدیر عامل سبد گردان کارآمد ضمن تشریح برنامه های آینده این گروه مالی کارآمد به وضعیت بازار سرمایه در روزهای آینده پرداخت.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، محمد هادی رضوی در گفت‌وگو با «صدای بورس» به بررسی وضعیت آینده بورس پرداخت و اظهار داشت: اتفاق جدیدی که باید منتظر آن بود مشخص شدن رئیس کل بانک مرکزی در دولت چهاردهم است.


باید توجه داشت که کابینه اقتصادی دولت در وزارتخانه مشخص شده است اما مدیر کل ها و افراد سازمان بورس هم باید مشخص شوند. مدیر عامل سبد گردان کارآمد با توجه به بالا رفتن نرخ ارز نیما و حمایت ۱۰ همتی بانک ها از بازار، گفت: افزایش نرخ ارز نیما در روز های گذشته ، حمایت ۱۰ همتی بانک ها از بازار سرمایه، اوراق تبعی و همچنین پیش بینی کاهش نرخ بهره در دوران وزارت همتی باعث شده که چشم انداز بازار بهتر شود .

در پایان باید به این نکته توجه کرد ، تا زمانی ک نرخ بهره کاهش پیدا نکند باید با احتیاط در مورد بازار اظهارکرد. دو صندوق «کارآمد» در راه بورس وی در ادامه از آخرین جزییات پذیره نویسی دو صندوق این شرکت خبر داد و گفت:گروه مالی کارآمد در شهریور ماه صندوق در آمد ثابت ETF با نماد کارآمد را برای پذیره نویسی در فرابورس خواهد داشت. همچنین بعد از آن در مهر ماه، پذیره نویسی صندوق بازنشستگی تکمیلی زندگی را دارد.

و در ادامه سکوی تامین مالی جمعی با نام کارآمد است که در شرکت در تلاش است تا شهریور ماه اولین طرح را در آن بالا اورده و سرمایه گذاری در آن انجام شود. رضوی افزود:صندوق گروه مالی کارآمد با سقف هزار میلیارد تومان به صورت ETF و درآمد ثابت خواهد بود.با توجه به برنامه پیش بینی شده قرار است که هفته سوم شهریور پذیره نویسی این سهم انجام شود.

مدیر عامل سبد گردان کارآمد در ارتباط با صندوق بازنشستگی تکمیلی زندگی گفت :پذیره نویسی صندوق بازنشستگی تکمیلی زندگی در مهر ماه با ۱۰هزار نفر پرسنل مجموعه کرمان موتور و با سرمایه اولیه ۵۰۰ میلیارد تومان نیز در برنامه های این شرکت قرار دارد.(صدای بورس)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار
پارس نماد داده ها