جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 15 مهر ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15891
تاریخ شروع
1403/07/15
تاریخ درج آگهی
1403/07/15
عنوان آگهی
وزیر نفت با بیان اینکه حضور در منطقه عسلویه به‌منظور بررسی وضع شرایط تولید گاز کشور انجام شد، گفت: مدیریت در ناترازی انرژی را در بخش‌های تولید حامل‌های انرژی و بهینه‌سازی مصرف پیگیری می‌کنیم.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها، محسن پاک‌نژاد روز شنبه (۱۴ مهر) در حاشیه بازدید از سکوی A فاز ۱۸ و سکوی فاز پنجم میدان مشترک پارس جنوبی ضمن بررسی وضع تولید این میدان گفت: تولید ثروت کشور و تأمین امنیت انرژی بخش خانگی، تجاری و صنایع کشور به‌دست کارکنان صنعت نفت رقم می‌خورد، از این رو در این سفر از زحمات کارکنان صنعت نفت قدردانی می‌کنم.


وی با بیان اینکه این سفر و حضور در منطقه عسلویه به‌منظور بررسی وضع شرایط تولید گاز کشور انجام شد، افزود: این سفر با توجه اینکه به فصل سرد سال نزدیک می‌شویم و گرفتاری‌هایی که موضوع ناترازی در تولید و مصرف گاز ایجاد می‌کند انجام شده است.

وزیر نفت ضمن خداقوت به کارکنان مستقر در منطقه عسلویه چه آنهایی که در بخش سکوها کار می‌کنند و چه آنهایی که در پالایشگاه‌ها فعالیت دارند، تصریح کرد: اینها کارکنان خط مقدم تولید انرژی کشور هستند. پاک‌نژاد درباره رفع ناترازی در بحث انرژی نیز بیان کرد: مدیریت در ناترازی انرژی را در بخش‌های تولید حامل‌های انرژی و بهینه‌سازی مصرف پیگیری می‌کنیم.

وی گفت: بحث ناترازی موضوعی نیست که در فاصله زمانی ۶ ماه، یک یا دو سال ایجاد شده باشد، بلکه این موضوع فرآیندی زمان‌بر بوده است که به‌ دلایلی از جمله تأخیر در سرمایه‌گذاری بالادست برای تولید یا مسائلی که در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی داشته‌ایم ایجاد شده و به‌طور طبیعی رفع کامل ناترازی زمان‌بر است، اما همه تلاش ما در مجموعه وزارت نفت این است که با کمترین چالش زمستان پیش‌ رو را پشت سر بگذاریم.(شانا)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار
پارس نماد داده ها