جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar شنبه، 28 مهر ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
15967
تاریخ شروع
1403/07/28
تاریخ درج آگهی
1403/07/28
عنوان آگهی
بیت‌کوین در این هفته بیش از هفت درصد افزایش یافت که بهترین عملکرد آن از اوایل ماه سپتامبر بوده است.

شرح آگهی

به گزارش پایگاه خبری پارس نماد داده ها،بازار‌های کریپتو با توجه به اینکه ترامپ تا حد زیادی در مبارزات انتخاباتی طرفدار کریپتو بوده، حتی وعده ساخت آینده بیت‌کوین در آمریکا را داده است از دورنمای پیروزی ترامپ استقبال کردند.


وعده‌های هریس نیز در مورد چارچوب نظارتی احساسات را تقویت کرد، اگرچه او شفافیت بیشتری در مورد برنامه‌های خود ارائه نکرد. در حالی که بیت‌کوین مثبت بود، دیگر ارزهای دیجیتال بزرگ پس از افزایش‌های اخیر، قدرت خود را از دست دادند. اتریوم با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۶۱۹.۳۹ دلار رسید، اما در هفت روز گذشته هشت درصد افزایش یافت. در میان توکن‌های میم، دوج کوین بیش از ۹ درصد افزایش یافت. تحلیلگران سیتی گروپ گفتند پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ایالات‌متحده می‌تواند مطلوب‌ترین سناریو برای کوین بیس گلوبال و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال باشد با این حال، کوین دسک در گزارش خود می‌گوید ریاست هریس با کنگره‌ای تقسیم شده، احتمالا منجر به افزایش عدم اطمینان برای دارایی‌های دیجیتال می‌شود. حتی در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در سنا در کنار مجلس نمایندگان تحت کنترل دموکرات‌ها، سیتی این مورد را نیز نتیجه صعودی برای کوین‌بیس و بخش کریپتو می‌داند. انتخابات آمریکا در پنجم نوامبر برگزار می‌شود و انتظار می‌رود نتایج آن تا هشت نوامبر اعلام شود.

در این گزارش همچنین اشاره شد که برخی از اعضای کلیدی کمیته فرعی خدمات مالی مجلس نمایندگان آمریکا که از چند دموکرات تشکیل شده است، مخالفت شدید خود را با ارزهای دیجیتال ابراز کرده‌اند. با این حال، تحلیلگران سیتی پیشنهاد کردند گروه ترکیبی دموکرات و جمهوریخواه طرفدار رمزارزها احتمالا نفوذ بیشتری خواهد داشت. نامطمئن‌ترین سناریو برای کریپتو، پیروزی هریس در کنار کنگره تقسیم شده که می‌تواند چالش‌هایی را برای تصویب قوانین کریپتو ایجاد کند و سرمایه‌گذاران کوین بیس را نسبت به کسب حمایت کافی سنا کمتر مطمئن کند. مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۵ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۰۲ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۷.۶۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲.۰۱ میلیارد دلار است که ۶.۰۱ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۴۲ میلیارد دلار است که ۴.۷۵ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۵.۱۹ میلیارد دلار است که ۹۰.۵۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۱۱:۰۷ دقیقه به وقت شرقی) این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۶۸ هزار و ۳۷۱.۷۹ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۸۵ درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۰۸ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۲۶۴۳.۲۳ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۹۵ درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۹۶ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۶ درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۳ درصد افزایش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۵۹۸.۳۷ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۲ درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۰ درصد افزایش ۵- سولانا قیمت: ۱۵۴.۵۹ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۷ درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۶.۲۶ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد افزایش

۷- ریپل

قیمت: ۰.۵۴۷ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۶ درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۱.۹۰ درصد افزایش

۸- دوج کوین

قیمت: ۰.۱۴۳ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۷.۴۰ درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۹.۷۹ درصد افزایش

۹- ترون

قیمت: ۰.۱۵۸۴ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۳۱ درصد کاهش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۷ درصد کاهش ۱۰

- تون کوین

قیمت: ۵.۲۷ دلار تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۲ درصد افزایش

(اقتصاد100)

انتهای پیام/ خبرنگار پایگاه خبری پارس نماد

منبع
خبرنگار پارس نماد
آخرین اخبار
پارس نماد داده ها