جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar پنج شنبه، 13 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
کد پارس نماد
13505
تاریخ شروع
1401/01/24
تاریخ درج آگهی
1401/01/24
عنوان آگهی
استاندارد ملی بشماره 3411 تحت عنوان کنسر ماهی کیلکا در سس گوجه فرنگی

شرح آگهی

اطلاعیه سازمان ملی استاندارد ایران
باستناد ماده 14 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد در راستای مصوبات هشتاد و هشتمین اجلاس شورای عالی استاندارد مورخ 1371.12.5 انواع کنسرو ماهی مشمول مقررات استاندارد اجباری می باشد استاندارد ملی بشماره 3411 تحت عنوان کنسر ماهی کیلکا در سس گوجه فرنگی ویژگی ها و روشهای آزمون در کمیته ملی مربوطه مورد تجدیدنظر دوم قرار گرفته است مراتب جهت اطلاع عموم و توجه به الزامات قانونی آگهی می گردد.
الزامات قانونی:
1. شروع اجرای اجباری اصلاحیه استاندارد مذکور سه ماه پس از انتشار اگهی در روزنامه می باشد و تا قبل از تاریخ مذکور تجدیدنظر اول استاندارد فوق معتبر می باشد.
2. نشانه گذاری فرآورده هایی که استاندارد آن اجباری شده با علامت استاندارد الزامی است و تولید تمرکز توزیع و فروش این فروآورده ها با کیفیت پایین تر از استاندارد و یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع می باشد.
3. علامت گذاری فرآورده های مشمول استاندارد اجباری مستلزم دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد می باشد.
4.اعطای پروانه کاربرد علامت استاندارد به واحدهای تولیدی منوط به تامین شرایط عمومی تولید و انطباق کیفیت فرآورده با استاندارد ملی مربوط می باشد.
5. رعایت کلیه مقررات استاندارد اجباری و سایر قوانین و مقررات جاری در مورد کالاهای وارداتی الزامی می باشد و کیفیت مواد و کالاهای وارداتی برحسب ضرورت و اولویت و توجه به مسائل سلامت ایمنی بهداشتی زیست محیطی و اقتصادی باید با استاندارد ملی و یا استانداردهای معتبر و ضوابط فنی مورد قبول سازمان منطبق باشد. کالاهای صادراتی ایرانی مشمول اجرای استاندارد اجباری به یکی از طریق ذیل ارزیابی انطباق می گردند: الف صدور گواهی انطباق توسط سازمان ملی ایران. ب. صدور گواهی انطباق کالاهای صادراتی براساس استاندارد تعیین شده توسط کشور هدف. ج. صدور گاهی انطباق کالاهای صادراتی براساس استانداردهای بین المللی مورد قبول طرفین و یا مشخصات فنی اظهار شده توسط مراجع قانونی و یا ذیصلاح کشور هدف. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی ذیربط می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مرکز به سازمان ملی استاندارد و در استانهای به ادارات کل استاندارد مراجعه نمایند.
دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین الملل
م/ الف 160 شناسه آگهی 1300417

منبع
کیهان 1401.01.24
آخرین اخبار