جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar دوشنبه، 1 مرداد ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه
استان
مرکزی
کد پارس نماد
5711444
شماره آگهی
140226460000005178
شماره پارتی/مال/اجاره/حراج
تاریخ شروع
1402/01/19
تاریخ درج
1402/01/28
تاریخ خاتمه آگهی
1402/02/12
منبع
سایت 1402.1.28
عنوان آگهی
مزایده فروش یک باب منزل مسکونی , مزایده فروش یک باب منزل مسکونی
شرح آگهی

شماره آگهی: 140226460000005178
شماره پرونده:9909988937900443

تاریخ صدور:1402/01/19

شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه

موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

متن آگهی:

بسمه تعالی

آگهی مزایده نوبت سوم 

اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه در نظر دارد در خصوص پرونده کلاسه 0100035 محکوم لها صغری گوهری  و محکوم علیهم معصومه،فاطمه،مریم،خدیجه،زین العابدین،کبری همگی گوهری  نسبت به فروش و مزایده منزل مسکونی و ملک کشاورزی متعلق به مرحوم غیاث علی گوهری بشرح ذیل طبق نظر کارشناس اقدام نماید:

کارشناسی ملک مسکونی:

1 - بنا به اظهارات و بر اساس و مدارک موجود در پرونده ، ملک مورد نظر یک باب منزل مسکونی واقع در شهرستان زرندیه ، روستای تقلیدآباد ، خیابان بوستان ، نبش کوچه بوستان 16 ، نرسیده به مدرسه ابتدایی برکت می باشد. مختصات UTM یک نقطه از عرصه این ملک برابر X=454684و Y=3914684 می باشد. همچنین تصویر جانمایی ملک مورد نظر به پیوست گزارش در قسمت منضمات ارائه شده است. 

2 - طبق اظهارات طرفین پرونده ، ملک مورد ارزیابی به عنوان قسمتی از پلاک 87 اصلی بخش 4 زرندیه بوده و فاقد سند رسمی شش دانگ است. محکوم لهای پرونده و تعدادی از محکوم علیهم مدعی هستند که مالکیت تمامی ملک مورد نظر متعلق به مرحوم آقای غیاث علی گوهری (مورث محکوم لها و محکوم علبهم) می باشد و البته احدی از محکوم علیهم آقای زین العابدین گوهری مدعی است که ساختمان موجود در ملک را ایشان ساخته است.

3 - طبق تصویر گزارش کارشناسی سازمان ثبت اسناد و املاک ، عرصه ملک مورد نظر دارای حدود 467/43 متر مربع مساحت بوده که از سمت شمال درب و دیواری است به شارع و از سمت شرق نیز درب و دیواری است به شارع و از سمت غرب و جنوب به همسایگان به عنوان باقیمانده پلاک 87 اصلی بخش 4 محدود می باشد. البته لازم به توضیح است که در حال حاضر ، عرصه ملک از سمت غرب به یک شارع بن بست محدود است که ورودی آن از سمت شارع اصلی مسدود شده و بنا به اظهارات شارع اختصاصی می باشد.

4 - دیوارهای محوطه ملک به سمت شارع فاقد نما می باشد و همچنین دیوارهای حیاط به سمت داخل قسمتی دارای رویه از سیمان و قسمتی فاقد نما است. کف محوطه در قسمتهایی از سیمان و قسمتهایی فاقد کفسازی می باشد. یک باب سرویس بهداشتی در حیاط موجود است. یک سایه بان از ورق شیروانی به مساحت حدود 30 مترمربع ، قسمتهایی از حیاط را پوشانده است.

اعیانی ملک شامل دو قسمت شمالی و جنوبی می باشد. قسمت شمالی با مساحت سطح اشغال حدود 50 متر مربع در طبقه همکف و زیرزمین بوده و با توجه به قدمت بالای آن از حیز انتفاع ساقط شده و تنها فولادهای مصرفی در سقفها و پنجره های آن قابل بازیافت می باشد.

قسمت جنوبی که حدود 20 سال قدمت دارد به صورت نیمه اسکلت و با سقف طاق ضربی ساخته شده است. مساحت زیرزمین حدود 35 مترمربع بوده و مساحت همکف حدود 125 مترمربع می باشد. زیرزمین دارای نمای سیمانی بوده و طبقه همکف فاقد نما است. ایوان ورودی به سمت همکف مسقف و دارای کف از موزاییک است. بر روی سقف طبقه همکف ، یک پوشش از ورق فلزی اجرا شده است. در طبقه همکف یک واحد مسکونی یک خوابه واقع شده است. هال و اتاق خواب دارای کف از موزاییک و سیمان و دیوار و سقف از سفیدکاری می باشد. آشپزخانه به صورت اپن با کف از سرامیک و دیوار از کاشی و سقف از سفیدکاری به همراه تعدادی کابینت است.

زیرزمین دارای حمام و توالت بوده و دیوار آن تا حدود 1 متر از سرامیک و مابقی دیوار وسقف آن از بلکا می باشد.

درب و پنجره های ساختمان برخی فولادی و برخی آلومنیومی می باشد.

گرمایش با بخاری گازی و سرمایش با کولر آبی انجام می شود.

ملک دارای یک انشعاب آب و دو انشعاب برق و یک انشعاب گاز می باشد.

5 - بر اساس اظهارات ظرفین پرونده ، در حال حاضر ملک در تصرف احدی از محکوم علیهم به نام آقای زین العابدین گوهری می باشد.

6 - تصاویری از وضعیت کنونی ملک موضوع دعوی در قسمت منضمات این گزارش  ، ضمیمه شده است.

نظریه کارشناسی :

با عنایت به توضیحات فوق و بررسیهای صورت گرفته و با توجه به محل وقوع ملک و منطقه آن و کاربری ملک و نوع استفاده از آن و با توجه به مساحت عرصه ملک و نوع و میزان و قدمت اعیان آن و با لحاظ کردن جمیع موارد موثر در ارزیابی ، بدون درنظر گرفتن هر گونه منع قانونی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از بخشداری و دهیاری و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دارایی و بانکها و سایر ارگانها و با فرض نداشتن هیچگونه معارضی و عدم امکان انتساب مالکیت آن به هر شخصیت حقیقی و حقوقی و به شرط صحت تصاویر مدارک ابرازی و با فرض داشتن کلیه مفاصا حسابهای معتبر و به روز ازمراجع مختلف فوق الذکر ، ارزش تمامی ملک مورد نظر را جهت انجام تشریفات مزایده برابر 15/000/000/000 ریال ( پانزده میلیارد ریال)  اعلام می دارد.

کارشناسی ملک کشاورزی

با توجه به مشاهدات تاریخ اجرای قرار کارشناسی و بر اساس نظریه کارشناسی و حکم صادر شده از محاکم دادگستری، املاک کشاورزی مربوط به ماترک مرحوم غیاث علی عبارت است از دو قطعه زمین زراعی به مساحت تقریبی 5750 و 10140 متر مربع که در اراضی پلاک 87 اصلی روستای تقلید آباد از توابع شهرستان زرندیه واقع شده و دارای 90 دقیقه حق آبه از موتور چاه آب  شماره 2 می باشد. با توجه به مشاهدات انجام شده قطعه زمین شماره یک تحت کشت محصول زراع بوده و قطعه زمین شماره دو شخم شده و آماده بهره برداری برای سال پیش رو قرار داشت. به منظور ترسیم کروکی و تعیین مساحت دقیق محدوده موضوع پرونده طبق معرفی خواهان، به کمک یکدستگاه  GPS دستی مختصات UTM محل موضوع پرونده ثبت، کروکی و نقشه های مربوط به آن روی تصاویر ماهواره ای طبق ضمایم پیوست جانمایی گردید.

نظریه کارشناسی

  با عنایت به محتویات پرونده 0100035، مستندات و اظهارات طرفین پرونده، مشاهدات انجام شده در روز اجرای قرار کارشناسی، موقعیت ملک مورد ترافع و سابقه محصول کشت شده در آن، پاسخ دستورات مقام محترم قضایی به شرح ذیل به استحضار می رسد:

1- نام و نام خانوادگی صاحب ملک:

املاک موضوع پرونده متعلق به غیاث علی گوهری مورث خواهان و خواندگان می باشد.

2- محل وقوع ملک و توصیف اجمالی آن و تعیین اینکه ملک محل سکونت یا کسب و پیشه یا تجارت یا زراعت و غیره است.

ملک در اراضی مزروعی روستای تقلیدآباد مطابق کروکی پیوست واقع شده و دارای کاربری زراعی می باشد.

3- تعیین اینکه ملک ثبت شده است یا خیر؟

ملک به صورت مشاعی ثبت شده و بخشی از 128 سهم پلاک 87 اصلی تقلیدآباد از توابع زرندیه می باشد. این ملک طبق توافق مالکین به نسبت قدرالسهم تقسیم شده و سهم مورث طرفین این پرونده در دو قطعه تعیین گردیده است.

4- تعیین اینکه ملک در اجاره است یا خیر و اگر در اجاره است مدت و میزان اجاره؟

ملک در حال حاضر تحت اجاره است و قطعه اول تحت کشت محصول و قطعه دوم شخم خورده و در اختیار مستاجر می باشد.

5- تصریح به اینکه ملک مشاع است یا مفروز و چه مقدار از آن فروخته می شود؟

با توجه به اسناد، مدارک و شواهد موجود املاک موضوع پرونده به صورت مفروز الرعیه و در دو قطعه به مساحت های 5750 و 10140 متر مربع بوده که به صورت ثبتی بخشی از 128 سهم مشاعی پلاک 87 اصلی موسوم به تقلیدآباد می باشد. بر این اساس دو قطعه موصوف با مساحت مجموع 15850 متر مربع با حق آبه 90 دقیقه از موتور شماره 2 در مزایده فروخته می شود.

6- تعیین حقوقی که اشخاص نسبت به آن ملک تحت هر عنوان دارند.

سهم فرزند پسر متوفی به میزان یک چهارم از کل ماترک و سهم هر فرزند دختر به میزان یک هشتم از کل ماترک مرحوم غیاث علی گوهری.

7- قیمتی که مزایده از آن شروع می شود؟

قیمت 90 دقیقه آب با توجه به دبی و کیفیت آن مبلغ چهارصد و نود میلیون تومان و بهای دو قطعه زمین موضوع رای دادگاه به مساحت های 5750 متر مربع و 10140 متر مربع و مجموع دو قطعه به مساحت 15890 متر مربع مبلغ پانصد و سی میلیون تومان تعیین و اعلام می گردد. (مجموع قیمت 90 دقیقه آب و دو قطعه زمین به مساحت 15890 متر مربع، مبلغ یک میلیارد و بیست میلیون تومان)

لازم به توضیح است طبق ادعای بعضی از وراث آقای غیاث علی گوهری مقداری زمین را علاوه بر موارد فوق الذکر از دیگر مالکین پلاک خریداری نموده و میزان مالکیت مورث را بیش از دو قطعه مندرج در نظریه کارشناس تحریر ترکه و رای صادره از دادگاه عنوان نمودند، لیکن چون مستند و مدارک مالکیت و مساحت و کیفیت تصرف آن ارائه نگردید، مبنای اظهار نظر و قیمت گذاری قرار نگرفت و فقط موارد قید گردیده در رای دادگاه مورد ارزیابی و قیمت گذاری قرار گرفت.

مزایده از ساعت 10 صبح مورخه  1402/02/12 در محل اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه از قیمت پایه شروع و به هرکس که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید واگذار می گردد. ضمنا افرادی که تمایل شرکت در مزایده و خرید اموال را دارند می توانند جهت بازدید از املاک 5 روز قبل از برگزاری مزایده به محل اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه مراجعه نمایند .

                                                                              مدیر اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه-  غریب

 

تصویر
مزایده فروش یک باب منزل مسکونی
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مزایده

کد پارس نماد: 5711444

استان/شهر: مرکزی

مهلت آگهی: 1402/02/12

خلاصه آگهی: مزایده فروش یک باب منزل مسکونی

آگهی های مرتبط
خلاصه آگهی کد پارس نماد تاریخ درج وضعیت استان
1 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757420 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
2 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757417 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
3 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757416 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
4 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757415 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
5 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757414 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
6 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757413 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
7 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757412 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
8 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757411 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
9 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757410 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
10 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757409 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
11 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757406 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
12 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757403 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
13 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757402 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
14 مزایده فروش قطعه زمین متراژ 1700 مترمربع ... 7757401 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان غربی
15 مزایده ، فروش و واگذاری تعداد 117 مورد از املاک متعلق به سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز -مزایده مغازه(سرقفلی) - استان آذرب 7757400 1403/05/01 new not special not payed آذربایجان شرقی
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی