ثبت نام رایگان؛دریافت اشتراک با هدایای ویژه

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar دوشنبه، 5 شهریور ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
استان
آذربایجان شرقی
کد پارس نماد
6396213
شماره آگهی
-
تاریخ شروع
1402/07/05
تاریخ درج
1402/07/05
تاریخ خاتمه آگهی
1402/07/10
منبع
سایت 1402.7.5
عنوان آگهی
استعلام نگهداری و تعمیرات آسانسورها, استعلام نگهداری و تعمیرات آسانسورها
شرح آگهی

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز
استعلام نگهداری و تعمیرات آسانسورهای دانشگاه آزاد اسلامی تبریز 
موضوع استعلام : نگهداري و تعمیرات و اخذ استاندارد ادواری آسانسور مجتمع های مهمانسرا و خوابگاه های دانشگاه آزاد اسلامی تبریز که ریز مشخصات موضوع استعلام به پیوست برگ استعلام مي باشد. شرایط شرکت در استعلام :
۱- شرکت بايستي عضو سنديکای آسانسور و پله برقی ايران بوده و دارای پروانه طراحی و مونتاژ از مراجع ذیصلاح قانونی باشد. (بايستی تصاویر اسناد و مدارک مربوطه در پاکت (الف) قرار داده شود)
۲- پیمانکار موظف است يک نفر تعمیرکار وارد به آسانسور با سابقه و با تجربه مفید اجرايی و نگهداری بصورت ثابت، جهت سرویس و نگهداری در ساعات اداری مقیم و غیر از آن با تماس تلفنی به محل اعزام کند.
3- شرکت بايستي سابقه کار مشابه با قرارداد فوق بمدت حداقل 5 سال ارائه نماید.(در پاکت الف)
٤- پیمانکار موظف است با استقرار تعمیرکار با تجربه و ماهر بطور مرتب جهت اطمینان از کارکرد نرمال دستگاههای آسانسور سرکشی نموده و در صورت مشاهده خرابی نسبت به رفع آنها اقدام نموده و به گونه ای بايد باشد که ٢٤ ساعته آماده بهره برداری باشد
5- پیمانکار بايستي برنامه زمانبندی و چک لیست برای بازديد هاي دوره ای ١٥ روزه تهیه و در اختیار کارفرما قراردهد، که در این بازديدهای دوره ای، پيمانکار بايستی نسبت به سرویس و روغنکاری و بازديدهای عمومی روزانه و اقدام نماید و براي هر دوره بازدید که در حضور نماینده دانشگاه انجام می گردد اوراق مربوط به بازدید و عملیات انجام یافته، چک لیست پر شده و به امضاء پیمانکار و نماینده کارفرما برسد.
٦- پیمانکار بایستی در هر زمان که نماینده معرفي شده دانشگاه براي نظارت مراجعه می نماید امکان نظارت را براي وی در هر ساعت شبانه روز فراهم آورد و هرگونه وسایل و یا کارگر مورد لزوم برای کنترل ناظر را در اختیار وی قرار دهد
7- تهیه کلیه مصالح مصرفي و قطعات آسانسور مورد نیاز همراه با تعویض قطعات و تعمیرات و سرویس و روغن کاری دستگاههای آسانسور و ... کلا به عهده پیمانکار می باشد. هزینه قطعات مصرفی با ارائه فاکتور رسمی و عودت قطعات معیوب به انبار و اخذ رسید تأیید مسئول مربوطه قابل پرداخت خواهد بود) در صورت تشخیص کارفرما، خسارات ناشی از عدم تعمیر و سرویس بموقع، محاسبه و از صورت وضعیت ماهانه پیمانکار کسر خواهد شد.
۸- پیمانکار می بایست استاندارد سازی ادواری کلیه دستگاه های آسانسور مندرج در قرارداد را که زمان گواهی استاندارد آن تمام شده را از اداره کل استاندارد اخذ و تحویل نماید (تهیه مصالح و قطعات مورد نیاز مربوط به اخذ استاندارد سازی ادواری به عهده کار فرما می باشد ضمن اینکه از بابت تعویض و نصب قطعات نو و همچنین هزینه های مربوط به استاندارد سازی آسانسورها، هیچ مبلغی از طرف کارفرما پرداخت نخواهد شد چنانچه حداکثر ظرف مدت دو ماه بعد از اتمام گواهی استاندارد، نسبت به اخذ گواهی اقدام و تاییدیه اخذ نگردد به ازای هر روز دیرکرد ۹۱ از صورت وضعیت پیمانکار کسر خواهد شد و کلیه مسئولیتهای مالی و جانی بعهده پیمانکار خواهد بود. پیمانکار موظف می باشد.
مدت زمان قرارداد : یک سال شمسی می باشد.
تعهدات طرفين :
۱- در صورت نیاز به تعویض و جايگزيني قطعات و یا تجهیزات اساسي به منظور بهینه سازي سیستم و یا جلوگيري از متوقف شدن سیستم پیمانکار بایستي پيشنهادات و نظرات خود را در این زمینه به کارفرما ارئه نماید.
۲- پیمانکار موظف است پس از عقد قرارداد تمامي دستگاههاي موجود را بررسي و در صورت وجود ایراد و اشکال در سیستم، پیشنهادات خود را به همراه مدارك كامل در اختیار بگذارد تا در صورت تایید کارفرما اقدام به تعویض و جایگزین سیستم جدید و کلا بهینه سازی نمايد.
از بابت این کار حق الزحمة اضافی پرداخت نخواهد شد.
کارفرما هیچگونه تعهدی در مورد بیمه و مالیات و حفظ جان کارکنان و وسیله ایاب و ذهاب و خوراک آنها ندارد و پیمانکار موظف به حفظ جان و تامین امنیت پرسنل خود و اجعه کنندگان می باشد و بیمه نمودن پرسنل پیمانکار نیز بعهده خود پیمانکار ميباشد.
4- تأمين اكيپ های کاری به صورتی خواهد بود که مانع از خرابی و توقف سیستم شود.
5- کارفرما متعهد می گردد بصورت ماهيانه حق الزحمه پيمانکار را در قالب صورت وضعیت ارائه شده از طرف پیمانکار پس از کسر كسورات قانونی در وجه وی پرداخت نماید.
٦- پیمانکار رزومه و سوابق کاری خود را در مورد تعمیر و نگهداری سيستم های آسانسور به ضمیمه پیشنهاد تسلیم خواهد نمود.
۷- پیمانکار مدارک شركت را شامل روزنامه آخرین تغییرات، گواهی اداره ثبت شرکت ها در مورد حق امضاء اوراق بهادار و قراردادها و ... را به ضمیمه پیشنهاد تسلیم خواهد نمود. جهت تضمین حسن انجام کار، از هر پرداختی ۱۰% بعنوان حسن انجام کار کسر و پس از اتمام قرارداد در حق پیمانکار پرداخت خواهد گردید. بديهي است در صورت عدم انجام بموقع تعهدات و ایجاد ضرر و زیان، دانشگاه مخیر خواهد بود از سپرده تضمین حسن انجام کار و یا هر سپرده و مطالبات ديگري که پيمانکار دارد ضرر و زیان دانشگاه را جبران نماید و در این مورد پیمانکار، معاون عمراني دانشگاه را حکم بلاعزل خود براي تعيين خسارت قرار دهد .
۹- شرکت برنده بايستی ضمانتنامه بانكی معتبر به میزان ۱۰درصد قیمت کل پيشنهادی یکسال جهت تضمین حسن اجرای تعهدات طبق قرارداد فی مابين در حق دانشگاه تسلیم نماید.
۱۰- متقاضی شرکت در این استعلام بايستی ضمانتنامه بانكی معتبر و یا چک بانکی به مبلغ ده میلیون د جهت تضمین شرکت در استعلام در حق دانشگاه همراه سایر مدارک در پاکت (الف) به دانشگاه تسلیم نماید و دانشگاه مخیر است در صورت برنده شدن شرکت در استعلام و عدم انعقاد قرارداد چک مزبور را به نفع خود وصول نماید.
۱۱- تمامی کسورات قانونی و ماليات بر ارزش افزوده بعهده پیمانکار می باشد.
۱۲ شرکت کننده در استعلام بايستی ليست ضمیمه این برگ شامل تعداد ۱۶ دستگاه آسانسور را مهر و امضاء و در پارکت (الف) قراردهد. ضمناً بازديد حضوري قبل از پیشنهاد قیمت از کلیه آسانسورها الزامی است.
۱۳ کارفرما در رد یا قبول پیشنهادات رسیده مختار است.
١٤- چنانچه به هر نحو برای کمیسیون معاملات واحد دانشگاهی ثابت شود که شرکت کنندگان در مناقصه، مزایده یا استعلام به نحوی از انحا به ضرر دانشگاه تبانی کرده اند ضمانت نامه شرکت در مناقصه کلیه تبانی کنندگان در مناقصه مزایده و استعلام بلا قید و شرط به نفع دانشگاه ضبط و در لیست سیاه دانشگاه قرار گرفته و شرکت کننده حق هرگونه اعتراض را از خود سلب و ساقط می نماید.
١٥- پیمانکار بایستی پس از پر کردن قسمت مربوط به پیشنهاد قیمت و پس از مهر و امضاي کليه استاد حداکثر تا تاریخ 1402.7.10 قیمت پیشنهادی را به آدرس : ضلع شرقی اتوبان پاسداران مجتمع شماره یک دانشگاه آزاد اسلامي تبريز ساختمان اداري - دبیرخانه مرکزی دانشگاه تحویل و رسید دریافت نماید. ١٦- پیشنهادات رسیده در تاریخ.......... باز و صورتجلسه خواهد شد
پیشنهاد قیمت :
نحوه تسلیم پیشنهاد قیمت
پیمانکار بايستی اسناد و مدارک و پیشنهاد قیمت را در دو پاکت جداگانه (الف) و (ب) در پاکتهای سربسته و بشرح ذیل به کارفرما تسلیم و رسید دریافت نماید.
پاکت الف شامل:
۱- برگهای استعلام با مهر و امضاي مجاز شرکت.
۲- فتوکپی برابر اصل روزنامه رسمی کشور
 آگهی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت و اساسنامه شرکت که مدت اعتبار آنها لا تقضی نشده باشد.
3- کپی از تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و اگر سهامی خاص باشد در صورت وجود بازرس کپی شناسنامه و کارت ملی بازرس).
- مدارک عضویت در سندیکای آسانسور و پروانه طراحي و مونتاژ.
- سوابق و رزومه كاری بمدت حداقل 5 سال.
6- سپرده شرکت در مناقصه به مبلغ ۱۰ میلیون دل بصورت چک تضمین شده بانکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و یا فیش واریز نقدی به حساب شماره ٠١١٥٨٦٠٦٢٠٠٠٨ بانکی صادرات ایران شناسه واریز ٥١٢١٠١٤٣ به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز (به پاکتهای دارای چک اشخاص و یا شرکت ترتیب اثر داده نخواهد )
پاکت ب شامل :
شد)
۱- لیست ضمیمه دستگاههاي آسانسور دانشگاه آزاد اسلامی تبریز (برگ پیشنهاد قیمت) با مهر و امضاي مجاز شرکت.

بریز ضلع شرقی اتوبان پاسداران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز کدپستی 5158913791 تلفن 6-33318681-041 نمابر 33317146-041

جهت رویت اطلاعات بیشتر اصل اگهی به قسمت تصویر اگهی درسایت مناقصات پارس نماد داده ها مراجعه فرمایید
 

تصویر
استعلام نگهداری و تعمیرات آسانسورها
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مناقصه

کد پارس نماد: 6396213

استان/شهر: آذربایجان شرقی

مهلت آگهی: 1402/07/10

خلاصه آگهی: استعلام نگهداری و تعمیرات آسانسورها

آگهی های مرتبط
خلاصه آگهی کد پارس نماد تاریخ درج وضعیت استان
1 استعلام رفع نقص و سرویس کامل لیفتراک سهند 4 تن دیزل تسویه25 روز کاری پس از تایید تعمیرات و ارسال صورتحساب الصاق پیش فاکتور 7919664 1403/06/05 new not special not payed تهران
2 استعلام نگهداشت و راهبری یکساله 11 دستگاه آسانسور میتسوبیشی و 2 دستگاه مونوشارژ 7919659 1403/06/05 new not special not payed تهران
3 استعلام تهیه و خرید و نصب یک دستگاه آسانسور 8 نفره جهت ساختمان آموزشی دانشگاه فرهنگیان همدان 7919486 1403/06/05 new not special not payed همدان
4 استعلام تابلو فرمان 11 کیلو وات همراه با درایو hpmont برند بار کنترل با نصب و راه اندازی/ارائه پیش فاکتور الزامیست 7918765 1403/06/05 new not special not payed خوزستان
5 استعلام استاندارد سازی آسانسورهای سیلوهای فاضل آباد و گنبد 7918475 1403/06/05 new not special not payed گلستان
6 استعلام (( شرایط خرید و نصب وتعویض پاراشوت وکفشک و قطعات و مطعلقات مربوطه جهت آسانسور )) طبق فایل پیوست. 7918107 1403/06/05 new not special not payed تهران
7 استعلام کلیه عملیات اجرایی در رابطه با سرویس تعمیر و نگهداری راه اندازی راهبری و اخذ گواهی استاندارد ادواری از اداره استاندارد دو دستگاه آسانسور 7917758 1403/06/05 new not special not payed کرمانشاه
8 مناقصه خدمات جرثقیل و لیفتراک و غیره .... 7917501 1403/06/05 new not special not payed البرز
9 مناقصه احداث پل عابر پیاده مکانیزه خیابان اصلی - تجدید نوبت دوم 7916903 1403/06/05 new not special not payed تهران
10 مناقصه خدمات جرثقیل و لیفتراک ...- مناقصه روز دوشنبه پنجم شهریور 1403 7916464 1403/06/05 new special not payed البرز
11 استعلام الکترونیکی بافر آسانسور (3 تا 6 نفر) 7914488 1403/06/05 new special not payed خراسان رضوی
12 استعلام قطعات آسانسور 7914327 1403/06/05 new special not payed خوزستان
13 استعلام قطعات آسانسور (سربکسل گوه ای سنگین مدل پرشیا با متعلقات برای سیم بکسل کنفی قطر 10 و 11) WEDGE SOCKET FOR END FITTING OF WIRE ROPE ( WIRE ROPE DIAMETER 10MM &11 MM) 7914267 1403/06/05 new special not payed خوزستان
14 استعلام درخواست بازدید یکساله آسانسور 6 نفره (6 طبقه) مهمانسرای بندرعباس به صورت ماهانه الزاما شرکت کنندگان از شهرستان بندرعباس مورد تایید می باشند. 7914062 1403/06/05 new not special not payed هرمزگان
15 استعلام قطعات آسانسور 7913966 1403/06/04 new special not payed خوزستان
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی