جهت دریافت مناقصه یا مزایده شغلی خود، ثبت نام کنید

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar دوشنبه، 31 اردیبهشت ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان
استان
کردستان
کد پارس نماد
6571004
شماره آگهی
نوبت دوم
شماره پارتی/مال/اجاره/حراج
تاریخ شروع
1402/08/10
تاریخ درج
1402/08/10
تاریخ خاتمه آگهی
1402/08/18
منبع
سایت 1402.08.10
عنوان آگهی
مزایده فروش اموال اسقاط و مازاد بر نیاز شبکه بهداشت و درمان - نوبت دوم, مزایده فروش اموال اسقاط و مازاد بر نیاز شبکه بهداشت و درمان - نوبت دوم
شرح آگهی

آگهی مزایده عمومی فروش اموال اسقاط و مازاد بر نیاز شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان در سال 1402
نوبت دوم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کردستان در نظر دارد اموال و وسایل اسقاط شامل وسایل اداری، دستگاهها و سایر لوازم متفرقه مازاد بر نیاز پزشکی و غیر پزشکی و خارج از رده شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان به شماره فراخوان       با برگزاری مزایده عمومی به افراد حقیقی یا حقوقی واجد شرایط به فروش برساند.
مدت زمان تحویل اسناد و بازدید مزایده از تاریخ انتشار در سامانه ستاد 1402.08.08 لغایت 1402.08.18
محل دریافت اسناد مزایده شرکت کنندگان میتوانند از تاریخ نشر آگهی برای دریافت اسناد مزایده ، پیش نویس قرارداد به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد به آدرس ستادایران  مراجعه نمایند .
تذکر مهم : : کلیه فرآیند مربوط به برگزاری مزایده مذکور دریافت اسناد تحویل و ارائه پیشنهادات و (...) صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ستاد به آدرس ستادایران  انجام میگیرد لذا شرکت کنندگان الزاماً از طریق سامانه مذکور نسبت به دریافت و ارسال کلیه اسناد مزایده ، قرارداد و مدارک درخواستی به استثناء پاکت (الف) خود اقدام نمایند.
آدرس محل بازدید از اموال و وسایل اسقاطی
شهرستان دهگلان انبارهای بیمارستان شهداء و مرکز بهداشت
مهلت ثبت و ارائه پیشنهادات پاکات) الف و ب و ج : لغایت تاریخ 1402.08.28
هرگونه تسلیم ، تحویل ، اصلاح، جایگزینی و یا پس گرفتن پیشنهادات توسط شرکت کنندگان ( لغایت 72 ساعت قبل از بازگشایی پیشنهادات به استثناء ایام تعطیل از طریق دبیرخانه شبکه دهگلان امکان پذیر میباشد. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده شرکت کننده حق هر گونه ادعا و اعتراض را از خود سلب و ساقط می نماید .
تبصره به استناد ابلاغیه دبیر کارگروه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت مبنی بر الزام بکارگیری امضای الکترونیکی اسناد پاکت های(ب) و (ج) و عدم پذیرش نسخ فیزیکی و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر (گرم صرفا اسناد پاکت های پیشنهاد(ب) و (ج) دارای امضای الکترونیکی مورد پذیرش است. در جلسه بازگشایی پاکتهای (ب) و (ج) اسناد فیزیکی(کاغذی) و اسناد فاقد امضای الکترونیکی دارای مهر (گرم به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
آدرس کارفرما استان کردستان شهرستان دهگلان میدان امام خمینی(ره) شبکه بهداشت و درمان دهگلان کد پستی
6667163117
نوع و مبلغ سپرده شرکت در مزایده: مبلغ سپرده شرکت در مزایده را بصورت اصل فیش بانکی و یا به صورت ضمانتنامه بانکی معتبر(با حداقل اعتبار سه ماه بنام شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان واریز و ارائه گردد.
تاریخ کمیسیون مزایده و بازگشایی مدارک و پیشنهادات پاكان الف- ب - ج مورخ 140209.04 ساعت 10 صبح در محل سالن جلسات مدیریت شبکه بهداشت و درمان دهگلان میباشد ضمناً شرکتهای شرکت کننده یا مزایده گران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 35123400-087 شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهگلان تماس حاصل و یا به آدرس وب سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان مراجعه فرمایید.
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کردستان

تصویر
مزایده فروش اموال اسقاط و مازاد بر نیاز شبکه بهداشت و درمان - نوبت دوم
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مزایده

کد پارس نماد: 6571004

استان/شهر: کردستان

مهلت آگهی: 1402/08/18

خلاصه آگهی: مزایده فروش اموال اسقاط و مازاد بر نیاز شبکه بهداشت و درمان - نوبت دوم

آگهی های مرتبط
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی