ثبت نام رایگان؛دریافت اشتراک با هدایای ویژه

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar شنبه، 3 شهریور ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه
استان
مرکزی
کد پارس نماد
7214570
شماره آگهی
140326460000000040
شماره پارتی/مال/اجاره/حراج
تاریخ شروع
1403/01/05
تاریخ درج
1403/01/06
تاریخ خاتمه آگهی
1403/01/26
منبع
سایت 1403.1.6
عنوان آگهی
مزایده فروش یک باب ملک دامداری و کشاورزی , مزایده فروش یک باب ملک دامداری و کشاورزی
شرح آگهی

شماره آگهی: 140326460000000040
شماره پرونده:140268920003522161

تاریخ صدور:1403/01/05

شعبه صادر کننده:شعبه اول اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه

موضوع:موضوع ماده 118 قانون اجرای احکام مدنی (مزایده )

متن آگهی:

بسمه تعالی

آگهی مزایده نوبت اول 

اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه در نظر دارد در خصوص پرونده کلاسه  0200479محکوم له پترو تدبیر صبا محکوم علیه محمد جعفری نسبت به فروش ومزایده معرف مال شرکت کشت و صنعت دامپروری گمرکان بشرح ذیل طبق نظر کارشناس اقدام نماید:

نظریه هیات کارشناسی:

1 - ملک مورد نظر یک باب ملک دامداری و کشاورزی جاده اختر آباد ، بعد از اختر آباد ، نرسیده به روستای چاقو ، اراضی گمرکان ، شرکت کشت و صنعت گمرکان می باشد. مختصات UTM یک نقطه از عرصه این ملک برابر X= 467023 ، Y=3943920 می باشد. همچنین تصویر جانمایی ملک مورد نظر به پیوست گزارش در قسمت منضمات ارائه شده است. 

2 - طبق سند رسمی ، ملک مورد ارزیابی 6 دانگ عرصه و اعیان زمین با بنای احداثی به پلاک ثبتی 52 فرعی از 237 اصلی مفروز و مجزی شده از پلاک 48 فرعی از اصلی مذکور بخش 4 زرندیه بوده که برای آن سند تک برگ به شماره 355203 سری ه سال 99 به نام شرکت کشت و صنعت دامپروری گمرکان به شماره ملی 10100223490 صادر شده است.

3 - طبق سند رسمی ، عرصه ملک مورد نظر دارای 151581/10 متر مربع مساحت بوده و حدودات آن بدین شرح است :

-شمالا : در 4 قسمت ، که قسمت دوم آن غربی است ، اول دیواری است به طول 140 متر به شماره 45 فرعی ، دوم دیواری است به طول 93/50 متر به شماره 52 فرعی ، سوم دیواری است به طول 510 متر به شماره 43 فرعی و چهارم دیواری است به طول 71 متر به قطعه یک تفکیکی

- شرقا : دیواری است به طول 417 متر به جاده قدیمی تهران – خرقان

- جنوبا : درب و دیواری است به طول 440 متر به جاده قدیمی تهران – خرقان

-غربا : دیواری است به طول 195 متر به قطعه 3 تفکیکی

البته لازم به ذکر است که عرصه ملک در وضع موجود از سمت شمال و غرب به همسایگان و از سمت جنوب و شرق به شوارع خاکی پیرامونی آن منتهی می باشد.

4 -در حال حاضر قسمتی از عرصه ملک مورد نظر به عنوان زمین کشاورزی استفاده شده و قسمتهایی شامل ساختمان اداری ، مسکونی کارگری و نگهبانی و ساختمان های نگهداری دام و حیوانات و ساختمانهای تاسیسات و مخازن می باشد. مشخصات هر یک از این مستحدثات و اعیانی ملک به شرح ذیل می باشد :

4 - 1 - ملک مورد نظر از سمت دیوار جنوبی سه درب تریلی رو دارد. محوطه ملک در قسمتهایی از گوشه شمال غربی به دیوارهای همسایه منتهی است و در سایر قسمتها به دیوار پیش ساخته از پانلهای بتنی با ارتفاع 3 متر محدود است. پانلها در حدود 4 سال پیش نصب شده
اند.

4 - 2 - حدود 6/50 هکتار از زمین محوطه تحت کشت جو می باشد. همچنین حدود یک هکتار از آن تحت کشت زعفران (کشت چندساله) و حدود 2/50 هکتار از محوطه باغ پسته پیوند شده است. حدود 1/50 هکتار از محوطه اراضی تحت احداث ساختمانها و مستحدثات و تاسیسات و یا کفسازی های بتنی و زمینهای پیرامونی و متصل به آنها می باشد. الباقی سطح عرصه به صورت زمینهای محل تردد و مسیرهای دسترسی بدون روسازی (خاکی) یا فاقد استفاده می باشد.

4 - 3 - تقریبا در مرکز زمین  ، به تعداد 5 سالن پرورش و نگهداری دام با قدمت حدود 4 ساله واقع شده است. هر یک از این سالنها دارای مساحت حدود 960 مترمربع بوده که از هر طرف حدود یک متر کنسول به سمت بیرون اجرا شده است.  این سالنها دارای اسکلت فولادی با سقف شیروانی شیبدار از ورق فلزی سبک و عابق حرارتی و خرپای فولادی می باشد. ارتفاع سالنها تا زیر خرپا حدود 3 متر است. کف سالنها از بتن بوده و دیوار آنها تا حدود 1/20 متر دارای نمای داخلی و خارجی دیوارپوش سیمانی بوده و الباقی آن از نرده محافظ توری فلزی می باشد. سالنها دارای دربهای اتوماتیک کرکره ای می باشد (البته یکی از سالنها دارای یک درب فولادی ثابت است). در کنار هر یک از سالنها فضاهایی محصور روباز به عنوان بهاربند وجود دارد.

4 - 4 - در جنوب 5 سالن فوق الذکر ، قسمت قدیمی تر اعیانی ، با حدود 25 سال قدمت واقع شده است ( نازک کاری برخی قسمتها نظیر اداری در سالیان اخیر ترمیم و اصلاح شده است). این قسمت به سمت بیرون دارای نمای سیمانی بوده که این نما در برخی قسمتها آسیب دیده است. این بخش شامل اداری ، انبار علوفه ، بیمارستان و قرنطینه دام ، سالن نگهداری دام ، حمام و سرویس بهداشتی کارگری ، واحدهای مسکونی و حیاط مرکزی می باشد.

1-4-4 -ساختمان اداری در گوشه شمال غربی این قسمت قرار دارد. مساحت اداری حدود 140 مترمربع می باشد. سقف این قسمت به صورت شیبدار و از ایرانیت می باشد. نمای اداری به محوطه از سیمان بوده و پنجره ها دارای فریم یو پی وی سی با شیشه دو جداره است. قسمت اداری شامل سالن و داروخانه و آشپزخانه اپن و سرویس بهداشتی و حمام می باشد. کف اداری از سرامیک و دیوار آن از سرامیک بوده و دارای سقف کاذب از تایل گچی می باشد. برای سرمایش از کولر آبی و برای گرمایش از بخاری نفتی استفاده می شود. 

2-4-4 - همانگونه که اشاره شد ، این قسمت شامل 4 واحد مسکونی نیز می باشد. سقف این واحدها از طاق ضربی است و نمای آنها به سمت محوطه از سیمان بوده و پنجره ها دارای فریم یو پی وی سی با شیشه دو جداره است. واحدها شامل هال و آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی و یک اتاق یا دو اتاق خواب می باشند. مساحت واحدهای مسکونی در کل حدود 300 مترمربع می باشد.

3-4-4 - در شرق واحدهای مسکونی ، حیاط مرکزی قرارد دارد که کف آن از بتن پوشیده شده است.

4-4-4 - در شمال حیاط مرکزی ، سالن نگهداری دام مسقف با سقف شیروانی از ایرانیت و اسکلت فولادی و بهاربند غیر مسقف محصور با نرده و با کف سیمانی متصل به سالن دام و همچنین انبار و سالن تاسیسات و سایه بان مخازن ایستاده پلاستیکی آب به تعداد 4 مخزن سه لایه (هر کدام 5000 لیتر) و سرویس بهداشتی قرار دارد. قسمتهایی از دیوار این بخش بتن بوده و قسمتهایی دیوار کوتاهتر تا ارتفاع حدود 1/50 متر است. مساحت این قسمت در حدود 700 مترمربع می باشد.

5-4-4 - در جنوب حیاط مرکزی ، بیمارستان و قرنطینه دام ، اتاق پشم چینی و محل نگهداری دام و بهاربند متصل به آن قرار دارد.  قسمتهایی از دیوار جنوبی تا حدود 0/50 متر از بلوک و مابقی آن از نرده توری فلزی است. این قسمت دارای اسکلت فولادی و سقف شیروانی از ایرانیت است. مساحت این قسمت در حدود 460 مترمربع می باشد.

6-4-4 -در جنوب ساختمانهای مسکونی ، یک قسمت محصور شده برای نگهداری سگ وجود دارد. کف این قسمت از سیمان بوده و دیوارها نیز دارای نمای سیمانی می باشد. این قسمت شامل دو بخش با سقف ایرانیت بوده که در مجموع حدود 70 مترمربع مساحت دارد. ارتفاع آن نیز حدود 1/50 متر تا 2 متر است.

4 - 5 - در جنوب قسمت قدیمی اعیانی فوق الذکر ، سالن علوفه و آسیاب و میکسر با مساحت حدود 400 مترمربع واقع شده است. سازه سالن فولادی با تیرهای لانه زنبوری بوده و سقف آن شیبدار است. ارتفاع کناره سالن حدود 8 متر است. ارتفاع دیوارپیرامونی 6 متر بوده و بالای آن باز است. قسمتهایی از دیوار پوشیده از اندود سیمان است. یک دستگاه میکسر و یک آسیاب و یک یونجه خورد
کن در آن قرار دارد.

4 - 6 - در شرق اعیانی قدیمی ، دو سیلوی زمینی خوراک دام به صورت دو گود شیبدار به عمق حداکثر حدود 3 متر وجود دارد. گودها دارای دیوار پوشیده از سیمان و کف پوشیده شده از سیمان (در قسمتهایی فاقد کفسازی است) بوده و مساحت آنها حدود 350 مترمربع است. 

4 - 7 - تقریبا در شرق عرصه ملک و غرب ورودی اصلی ، 3 مخزن ذخیره آب قرار دارد. این مخازن دارای مقطع دایروی بوده و قطر و عمق آنها متفاوت است. بر اساس اظهارات ، مخزن بزرگتر دارای گنجایش حدود 1500 مترمکعب و نیمه مدفون روباز بوده و دیوار آن از آجر و رویه سیمانی و کف آن از بتن است. بر اساس اظهارات ، مخزن دوم که به صورت نیمه مدفون است دارای حجم حدود 250 مترمکعب بوده و دیوار آن از آجر با رویه سیمان و کف بتنی است. استخر سوم که بر روی زمین احداث شده دارای حدود 80 مترمکعب حجم داشته و از بیرون ایزوگام شده است. 

4 - 7 - در کنار سه مخزن گفته شده یک ساختمان دو طبقه با قدمت حدود 4 سال قرار دارد. مساحت هر طبقه حدود 35 متر بوده است. سقف همکف از طاق ضربی و سقف طبقه اول به صورت شیروانی شیبدار از ورق فلزی سبک و پشم شیشه و توری مرغی است. این ساختمان به عنوان تاسیسات و نگهبانی استفاده می شود. طبقه همکف دارای درب اتوماتیک برقی و طبقه اول به وسیله یک راه پله فلزی سبک راه دارد. پنجره های طبقه اول نصب نیست. نمای ساختمان از سیمان است.

4 - 8 - در شرق سه مخزن آب ، یک گود سیلوی خوراک دام با مساحت حدود 350 مترمربع قرار دارد. عمق حداکثر آن حدود 3 متر بوده و کف آن به صورت شیبدار است. دیوار آن دارای رویه سیمان و کف آن قسمتهایی از سیمان و قسمتهایی فاقد کفسازی است.

4 - 9 - در شرق سه مخزن آب ، یک نهر به عرض 2 متر و مساحت حدود 100 مترمربع وجود داشته که از آن به عنوان حمام دام استفاده می شود. دیوار آن دارای رویه سیمان و کف آن ، قسمتهایی از سیمان و قسمتهایی فاقد کفسازی است.

4 - 10 -  در گوشه شمال شرقی عرصه ملک ، ساختمان سرایداری قرار دارد. این ساختمان دارای نمای سیمانی بوده و سقف آن از طاق ضربی است. ساختمان شامل حمام و سرویس بهداشتی جداگانه و دو واحد مسکونی جدا می باشد. یک واحد شامل هال و آشپزخانه بوده و واحد دیگر شامل هال و دو اتاق خواب و آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام است. مساحت این ساختمان حدود 130 مترمربع است.

در شمال ساختمان سرایداری یک انبار با سقف شیروانی و مساحت حدود 12 مترمربع قرار دارد.

4 - 11 - در غرب ساختمان سرایداری یک استخر ذخیره آب دیگر به مساحت حدود 170 مترمربع و عمق حدود 1/50 متر روی زمین ( بر اساس اظهارات) قرار گرفته است.

5 - این ملک دارای انشعاب برق سه فاز با توان 19/4 کیلو وات و ترانس مربوطه می باشد. همچنی

6 - برای احداث بناها در این ملک ، پروانه ساختمان به شماره 402/1041 مورخه 1376/03/29 از بخشداری مرکزی شهریار صادر شده است. البته در خصوص اخذ گواهی پایان کار از مراجع ذیصلاح مدارکی ارائه نشده است.

7 - برای این ملک پروانه های بهره برداری دامپروری صادر شده و در حال حاضر از آن به عنوان کشاورزی و دامپروری استفاده می شود. بر اساس اظهارات ، برای آبیاری از سیستم آبیاری تحت فشار استفاده می شود.

8 - تصاویری از وضعیت کنونی ملک تعرفه شده در قسمت منضمات این گزارش ، ضمیمه شده است.

با عنایت به توضیحات فوق و بررسیهای صورت گرفته و با توجه به محل وقوع ملک و منطقه آن و کاربری ملک و نوع استفاده از آن و با توجه به مساحت عرصه ملک و نوع و میزان و قدمت اعیان آن و با لحاظ کردن جمیع موارد موثر در ارزیابی ، بدون درنظر گرفتن هر گونه منع قانونی و بدهی به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از بخشداری ، بنیاد مسکن و دارایی و بانکها و سایر ارگانها و با فرض نداشتن هیچگونه معارضی و عدم امکان انتساب مالکیت آن به هر شخصیت حقیقی و حقوقی و به شرط صحت تصاویر مدارک ابرازی و با فرض داشتن کلیه مفاصا حسابهای معتبر و به روز ازمراجع مختلف فوق الذکر ، ارزش تمامی شش دانگ ملک مورد نظر را جهت انجام تشریفات مزایده برابر 510/000/000/000 ریال ( پانصد و ده میلیارد ریال) اعلام می دارد.

شایان ذکر است که در این برآورد ، ارزش احتمالی برند و پروانه بهره برداری لحاظ نشده است.

مزایده از ساعت 10 صبح مورخه  1403/01/26 در محل اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه از قیمت پایه شروع و به هرکس که بالاترین قیمت را پیشنهاد نماید واگذار می گردد. ضمنا افرادی که تمایل شرکت در مزایده و خرید ملک را دارند می توانند جهت بازدید از ملک 5 روز قبل از برگزاری مزایده به محل اجرای احکام مدنی دادگستری شهرستان زرندیه مراجعه نمایند .

                                                          دادورز اجرای احکام مدنی دادگستری زرندیه-  صفری

تصویر
مزایده فروش یک باب ملک دامداری و کشاورزی
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مزایده

کد پارس نماد: 7214570

استان/شهر: مرکزی

مهلت آگهی: 1403/01/26

خلاصه آگهی: مزایده فروش یک باب ملک دامداری و کشاورزی

آگهی های مرتبط
خلاصه آگهی کد پارس نماد تاریخ درج وضعیت استان
1 مزایده مزایده یک دستگاه آپارتمان مسکونی واقع در قزوین شهرک دانش خیابان فرهنگ قطعه 313 پلاک 8 طبقه اول 7913265 1403/06/03 new not special not payed قزوین
2 مزایده شش دانگ پلاک ثبتی فرعی 2973 از 4999 اصلی مفروز ومجزی شده از2962 بخش 5 اصفهان **0300051ج4 7913248 1403/06/03 new not special not payed اصفهان
3 مزایده آپارتمان 7913247 1403/06/03 new not special not payed تهران
4 مزایده شش دانگ پلاک ثبتی فرعی 3 از 3242 اصلی بخش 5 اصفهان**0000965ج2 7913245 1403/06/03 new not special not payed اصفهان
5 مزایده شش دانگ پلاک ثبتی شماره 7 فرعی از 13800 اصلی بخش 5 اصفهان**0201997ج2 7913239 1403/06/03 new not special not payed اصفهان
6 مزایده کشاورزی 7913238 1403/06/03 new not special not payed لرستان
7 مزایده آپارتمان 7913218 1403/06/03 new not special not payed تهران
8 مزایده آپارتمان 7913215 1403/06/03 new not special not payed تهران
9 مزایده آپارتمان 7913214 1403/06/03 new not special not payed تهران
10 مزایده شش دانگ پلاک ثبتی 22086 فرعی از 5000 اصلی بخش 5 اصفهان**0300061ج4 7913208 1403/06/03 new not special not payed اصفهان
11 مزایده اراضی کشاورزی 7913206 1403/06/03 new not special not payed لرستان
12 مزایده زمین ابرا هیمی 7913201 1403/06/03 new not special not payed تهران
13 مزایده سه دانگ از شش دانگ یک باب باغمنزل واقع در اسلامیه خیابان بهار آزادی پشت کلانتری اسلامیه 7913199 1403/06/03 new not special not payed خراسان جنوبی
14 مزایده 3 دانگ مشاع از 6 دانگ پلاک ثبتی 3 فرعی از 5872 اصلی بخش یک کاشان 7913195 1403/06/03 new not special not payed اصفهان
15 مزایده 954/. دانگ مشاع پلاک 3981 فرعی از 2 اصلی بخش 2 و 546 /0 دانگ مشاع از پلاک 3980 فرعی از 2 اصلی 7913190 1403/06/03 new not special not payed اصفهان
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی