ثبت نام رایگان؛دریافت اشتراک با هدایای ویژه

نام/نام خانوادگی:
شماره تماس:
کد امنیتی
 
ir
rss
calendar یکشنبه، 4 شهریور ماه 1403
پارس نماد داده ها، خبرگزاری مناقصات و مزایدات کشور
خبرگزاری مناقصات و مزایدات کل کشور
پایگاه خبری پارس نماد داده ها
آگهی گزار
شهرداری محموداباد استان مازندران
استان
مازندران
کد پارس نماد
6377922
شماره آگهی
2002093013000019
تاریخ شروع
1402/07/01
تاریخ درج
1402/07/01
تاریخ خاتمه آگهی
1402/07/04
منبع
سایت
عنوان آگهی
مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی, مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی
شرح آگهی

جهت دریافت اطلاعات کامل این آگهی به سامانه ستاد مراجعه نمایید.

مشخصات مناقصه عمومی

شماره مناقصه2002093013000019
نوع برگزارییک مرحله ایکلید واژه
عنوان/موضوع مناقصهمناقصه عمومی یک مرحله ای احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی
شرح مناقصهتجدید - احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی بر اساس فهرست بها طی مصوبه شماره 125 شورای اسلامی شهر محمودآباد - مدت پروژه 12 ماه - فاقد تعدیل و پیش پرداخت می باشد - شرکت کنندگان دارای حداقل رتبه 5 در حوزه راه و باند و یا ابنیه از سازمان برنامه و بودجه باشند - شرکت کنندگان می بایست بومی استان مازندران باشند.
استان محل اجرامازندرانشهر محل اجرامحمود آباد
طبقه بندی موضوعیخدمات با فهرست بهاشرح کلی حوزه فعالیتتجدید - احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی بر اساس فهرست بها طی مصوبه شماره 125 شورای اسلامی شهر محمودآباد - مدت پروژه 12 ماه - فاقد تعدیل و پیش پرداخت می باشد - شرکت کنندگان دارای حداقل رتبه 5 در حوزه راه و باند و یا ابنیه از سازمان برنامه و بودجه باشند - شرکت کنندگان می بایست بومی استان مازندران باشند.
حداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی کیفیحداقل امتیاز قابل قبول ارزیابی فنی/بازرگانی
ردیفطبقه بندی موضوعیحوزه فعالیت
1خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهگرد کردن لبه سنگ‏‌های پلاک گرانیت برحسب هر مترطول لبه سنگ به ازای هر بار.
2خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهپخ‌زدن یا تعبیه چفت در لبه سنگ‌های پلاک از نوع گرانیت برحسب هر مترطول لبه سنگ به ازای هر بار.
3خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب سنگ پلاک گرانیت مشکی چایان (همدان) در سطوح افقی.
4خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتعبیه شیار‏‏‏ یا آبچکان در سنگ‌های پلاک گرانیت به ازای هر بار.
5خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌‏بها نسبت به ردیف‌های تهیه و نصب سنگ پلاک، در صورتی که سنگ پلاک، به عنوان سنگ پله مورد استفاده قرار گیرد.
6خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها نسبت به ردیف‌های تهیه و نصب سنگ پلاک در سطوح افقی، در صورتی که سنگ‌های پلاک در سطوح قائم نصب شوند.
7خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های سنگ‌کاری قائم، در صورتی که سطح کار دارای انحنا باشد.
8خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهپخش، آب‌پاشی، تسطیح، پروفیله‌کردن، رگلاژ و کوبیدن قشرهای خاکریزی، با تراکم ۹۵ تا ۱۰۰ درصد به‌ هر ضخامت مطابق با مشخصات.
9خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه تمام مصالح و بندکشی بین جدول‌های بتنی پیش‌ساخته پرسی ماشینی با ملات پودرسنگ و سیمان ۲:۱، به ازای طول بندکشی اجرا شده.
10خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتخریب بناییهای آجری و بلوکی که باملات ماسه و سیمان یا با تارد چیده شده باشد.
11خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتخریب بتن مسلح، با هر عیار سیمان و بریدن میلگردها با استفاده از کمپرسور، چنانچه بخشی از سازه تخریب شود.
12خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتخریب انواع بتن غیر مسلح، با هر عیار سیمان با استفاده از کمپرسور، چنانچه بخشی از سازه تخریب شود.
13خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها برای مصرف سیمان نوع ۲ در بتن و یا ملاتها به جای سیمان نوع ۱.
14خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح، ساخـت و نصـب نرده جان پناه با پروفیلهای توخالی.
15خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح، ساخـت و نصـب نرده جان پناه با نبشی، ناودانی و مانند آنها.
16خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه، ساخـت و نصـب میل مهار دنده شده (بولـت) از هر نوع میل گرد، با پیچ و مهره مربوط و کار گذاری در محلهای لازم، قبل از بتن ریزی.
17خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه وسایل و قالـب‌بندی دیوارها و ستون‌های بتنی که، ارتفاع أنها حداکثر ۲ متر باشد.
18خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه وسایل و قالب بندی جداول به هر ارتفاع برای بتن ریزی درجا.
19خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها برای سطوحی از قالـب که دارای انحنا باشد.
20خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح لازم و پرکردن درزهای تعبیه شده مابین جدول‌های بتنی پرسی ماشینی با ملات ماسه و سیمان ۱:۴، چنانچه ارتفاع جدول ۵۰ سانتی‌متر یا کمتر باشد.
21خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه حمل میل‌گرد مازاد بر ۳۰ کیلومتر
22خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجه حمل انواع آهن آلات مازاد بر ۳۰ کیلومتر
23خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهزنـگ زدایی سطوح فلزی به روش ماسه پاشی (سندبلاسـت).
24خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای یک دسـت ضد زنـگ و دو دسـت رنـگ روغنی شامل آستر و رویه روی کارهای فلزی.
25خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب نقوش، فلش، خط‌نوشته و نظایر آن به شکل پیش‌ساخته (Premarks).
26خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و خط‌کشی منقطع و متناوب ۳ متر پر و ۶ متر خالی به عرض ۱۵ سانتی‌متر، با رنگ گرم ترافیکی به روش اسکرید با ضخامت ۳۵۰۰ میکرون همراه با گلاسبید با دوام ۳۶ ماهه.
27خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و خط‌کشی متصل و مداوم به عرض ۱۵ سانتی‌متر، با رنگ گرم ترافیکی به روش اسکرید با ضخامت ۳۵۰۰ میکرون همراه با گلاسبید با دوام ۳۶ ماهه.
28خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های خط کشی و سطوح (به جز Premarks) چنانچه از رنگ فام غیرسفید استفاده شود.
29خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و اجرای بتن آسفالتی با سنگ شکسته از مصالح رودخانه‌ای و قیر مناسب از رده عملکردی (PG)، برای قشر رویه (توپکا)، هرگاه دانه بندی مصالح صفر تا ۱۲٫۵ میلی‌متر باشد، به ازای هر سانتی‌متر ضخامت آسفالت.
30خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح و اجرای اندود با قیر امولسیون کاتیونیک CMS با حداقل قیر باقیمانده ۶۵ درصد در آزمایش تقطیر.
31خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیف‌های ۱۵۰۵۰۱، ۱۵۰۵۰۲، ۱۵۰۶۰۱ تا ۱۵۰۶۰۶، ۱۵۰۶۰۸ و ۱۵۰۶۱۲، هرگاه از مصالح سنگ کوهی به جای مصالح رودخانه‌ای استفاده شود.
32خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و نصب بتن‌های پیش ساخته پرسی (جدول) با سطح مقطع بیش از ۰٫۰۶ تا ۰٫۰۹ مترمربع با ملات ماسه سیمان ۱:۵ و با حداقل مقاومت استوانه‌ای استاندارد ۲۸۰ کیلوگرم برسانتی‌متر مربع، در صورتی که بعد هم راستای قطعات بتنی با مسیر جدول‌گذاری ۰٫۵ متر باشد.
33خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و اجرای بتن، با ۱۵۰ کیلوگرم سیمان در متر مکعـب بتن.
34خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و اجرای بتن، با مقاومت فشاری مشخصه ۱۶ مگاپاسکال.
35خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بهابه ردیفهای بتن ریزی چنانچه بتن درضخامتهای ۱۵ سانتی‌متر یا کمتر اجرا شود.
36خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بها به ردیفهای بتن ریزی یا بتن پاشی، در صورتی که شن و ماسه بتن از سنـگ کوهی تهیه شود.
37خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهپخش مصالح حاصل از خاکبرداری، پی‌کنی، ‌کانال‌کنی و گودبرداری، که در محل‌های تعیین شده، دپو شده باشند با هر ضخامت.
38خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهخاکبرداری در زمین نوع I و حمل مواد حاصله از آن تا فاصله ۵۰ متر از مرکز ثقل برداشـت و توده‌کردن.
39خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهخاکبرداری از قرضه  جهت مصرف در خاکریزی معمولی، بارگیری، حمل تا یک کیلومتر و باراندازی.
40خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتسطیح، آب‌پاشی و کوبیدن بستر خاکریزها یا کف ترانشه‌ها و مانند آنها با تراکم ۹۵ تا ۱۰۰ درصد به‌ هر روش، تا عمق ۱۵ سانتی‌متر.
41خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبرداشت خاک نباتی با هر وسیله مکانیکی و حمل مواد حاصله از آن تا فاصله ۵۰ متر از مرکز ثقل برداشـت و توده‌کردن.
42خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبارگیری مواد حاصل از عملیات خاکی (خاک، سنگ و لجن و نظایر آن) و تخلیه 
43خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهلوله پلی‌اتیلن به قطر ۴۰ میلی‌متر.
44خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل سیمان پاکتی، مصالح سنگی، آهن‏آلات، آجر و بلوک، هرگاه فاصله محل تهیه تا محل کارگاه، بیش از ۷۵۰ کیلومتر باشد، برای تمام طول مسیر پس از کسر ۳۰ کیلومتر.
45خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل سیمان پاکتی، مصالح سنگی، آهن‏آلات، آجر و بلوک، هرگاه فاصله محل تهیه تا محل کارگاه، بیش از ۳۰ کیلومتر و تا ۱۵۰ کیلومتر باشد، برای تمام طول مسیر پس از کسر ۳۰ کیلومتر.
46خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه مصالح، حمل و اجرای کفپوش‌های بتنی پیش‌ساخته پرسی، به ضخامت ۴ سانتی‌متر و به سطح تا ۱۶ دسی‌مترمربع، برای هر کفپوش، با ملات ماسه سیمان ۱:۵.
47خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه‌بهای رنگی بودن کفپوش بتنی پیش‌ساخته پرسی و ویبره‌‏ای.
48خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاضافه بهای آج‌دار بودن کفپوش بتنی پیش‌ساخته پرسی و ویبره‌‏ای.
49خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبندکشی با ملات ماسه بادی و سیمان ۱:۴ روی سطوح سنگ‌‏کاری شده با سنگ پلاک، در صورتی که ضخامت بند ۳ میلی‌متر و بیشتر باشد.
50خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاندود سیمانی به ضخامت تا ۲ سانتی‌متر، روی سطوح افقی، با ملات ماسه سیمان ۱:۴.
51خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهاندود سیمانی به ضخامت بیش از ۲ سانتی‏‌متر تا ۳ سانتی‌متر، روی سطوح افقی، با ملات ماسه سیمان ۱:۴.
52خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهپر کردن حفره‌های بلوک‌های سیمانی تو خالی با ملات ماسه سیمان ۱:۵ به ازای هر مترمکعب حجم بلوک چینی.
53خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبنایی با بلوک سیمانی توخالی کف‌پر به ضخامت بیش از ۲۰ سانتی‏‌متر و ملات ماسه سیمان ۱:۵.
54خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهتهیه و ساخت قطعات فولادی اتصالی و نصب در داخل کارهای بتنی یا بنایی، قبل از اجرای کارهای یاد شده، از نبشی، سپری، ورق، تسمه، میلگرد، لوله و مانند آن، با شاخک‏های لازم.
55خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهبرچیدن فرش کف آجری، موزاییکی یا کفپوش‌های بتنی همراه با ملات مربوط.
56خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل مصالح سنگی (کوهی) بتن از محل معدن تا محل تولید بتن مازاد بر یک کیلومتر
57خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل مصالح سنگی (کوهی) آسفالت از محل معدن تا محل تولید آسفالت، مازاد بر یک کیلومتر
58خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل قیر محلول و امولسیونی 
59خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل قیر خالص با تانکر دوجداره مازاد بر ۳۰ کیلومتر
60خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل سیمان مازاد بر ۳۰ کیلومتر
61خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل به دپو مصالح نامناسب یا مازاد (خاکی، سنگی و لجنی)
62خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل به دپو مصالح حاصل از تخریب
63خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل به دپو خاک نباتی
64خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل بتن یا ملات با تراک میکسر مازاد بر یک کیلومتر
65خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل از معدن قرضه تا محل مصرف در خاکریزی‌های معمولی مازاد بر یک کیلومتر
66خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل آسفالت از محل تولید آسفالت تا محل اجرا، مازاد بر یک کیلومتر
67خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل آب برای ساخت و عمل آوری بتن مازاد بر یک کیلومتر
68خدمات-فهرست بهای سازمان برنامه و بودجهحمل آب برای استفاده در عملیات خاکریزی، زیراساس، اساس و تثبیت مازاد بر یک کیلومتر


اطلاعات مناقصه گزار

نام دستگاه اجرایی مناقصه گزارشهرداری محموداباد استان مازندرانمسئول ثبت مناقصهصادق بیاتی آزاد
مرجع پاسخگوییکد پستی4631613514
آدرسمازندران - محمودآباد - خیابان آزادی - بلوار مستضعفین - شهرداری محمودآباد


اطلاعات مالی/تامین اعتبار

برآورد مالیریال
هزینه خرید اسناد2,000,000ریال
مبلغ تضمین8,150,000,000واحد پولریال
توضیحاتتجدید - احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی بر اساس فهرست بها طی مصوبه شماره 125 شورای اسلامی شهر محمودآباد - مدت پروژه 12 ماه - فاقد تعدیل و پیش پرداخت می باشد - شرکت کنندگان دارای حداقل رتبه 5 در حوزه راه و باند و یا ابنیه از سازمان برنامه و بودجه باشند - شرکت کنندگان می بایست بومی استان مازندران باشند.


اطلاعات زمانی

مهلت دریافت اسناد1402/07/04ساعت14:00مهلت ارسال پاکتهای پیشنهاد1402/07/15ساعت14:00
زمان بازگشایی پاکت ها1402/07/16تا تاریخ08:00زمان اعتبار پیشنهاد1402/10/16تا ساعت14:00


تصویر
مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی
تمام آگهی ها طبق نمونه تصویر آگهی صرفا جهت اطلاع رسانی می باشد در خصوص استفاده از این آگهی هر گونه مسئولیت پرداخت به آگهی دهنده و بررسی و احراز هویت به عهده شرکت کنندگان می باشد و پایگاه خبری پارس نماد هیچگونه منفعت و مسئولیتی بابت تعهد این آگهی ندارد.

برای شرکت در مناقصه حتما از تصویر آگهی در سایت پارس نماد داده ها استفاده نمایید

جهت دانلود تصویر آگهی کلیک کنید.

دانلود تصویر مناقصه

کد پارس نماد: 6377922

استان/شهر: مازندران

مهلت آگهی: 1402/07/04

خلاصه آگهی: مناقصه، مناقصه عمومی یک مرحله ای احداث پیاده رو و مسیر دوچرخه سواری روی موج شکن ضلع شمالی پارک مرکزی

آگهی های مرتبط
خلاصه آگهی کد پارس نماد تاریخ درج وضعیت استان
1 استعلام اجرای زیرسازی و جدول گذاری نهری و کانیوو (ایستاده و خوابیده ) روستای مهردار 7913354 1403/06/03 new not special not payed آذربایجان شرقی
2 استعلام اجرای زیرسازی و جدول گذاری نهری و کانیوو (ایستاده و خوابیده ) روستای مهردار 7913350 1403/06/03 new not special not payed آذربایجان شرقی
3 استعلام احداث نهر آب(جوب سنگی)شهر جوانقلعه 7913291 1403/06/03 new not special not payed آذربایجان شرقی
4 استعلام تهیه مصالح و اجرای موزائیک فرش 40*40بلوار شهید سلیمانی شهر زنگی آباد به مبلغ 6/000/000/000 ریال مطابق دستور کار مهندس زارع09397899970 7913286 1403/06/03 new not special not payed فارس
5 مناقصه عملیات احداث معابر اصلی در سطح شهر تجدید 7913280 1403/06/03 new not special not payed گیلان
6 استعلام پروژه تکمیل پارک موزه دفاع مقدس بر اساس شرایط و مشخصات پیوست 7913204 1403/06/03 new not special not payed سمنان
7 استعلام هدایت آبهای سطحی 7913188 1403/06/03 new not special not payed آذربایجان شرقی
8 استعلام لایه روبی حوضچه آبهای سطحی 7913177 1403/06/03 new not special not payed سیستان و بلوچستان
9 مناقصه مناقصه عمومی یک مرحله ای زیر سازی وآسفالت وجدولگذاری 7913154 1403/06/03 new not special not payed کرمان
10 استعلام اجرای جوی آب کانیوو (ایستاده و خوابیده )معابر عمومی روستای درین سو 7913146 1403/06/03 new not special not payed آذربایجان شرقی
11 استعلام اجرای جوی آب نهری و کانیوو ایستاده و خوابیده روستای سلمان کندی 7913077 1403/06/03 new not special not payed آذربایجان شرقی
12 استعلام استعلام بهاء عملیات اجرائی آماده سازی سایت محل نگهداری سگهای بلا صاحب در فاز 3 شهر سهند ( طبق شرایط پیوستی ) 7913051 1403/06/03 new not special not payed آذربایجان شرقی
13 استعلام تهیه مصالح و توسعه و بهسازی معابر شهری میداود شامل اجرای جوی و جدول و جدول تک و پیاده رو سازی و کفپوش کاری و سنگ کاری و غیره مطابق شرایط اسناد پیوستی 7912955 1403/06/03 new not special not payed خوزستان
14 استعلام کف سازی و دیوار سیلبند در محل سیلبند جنوبی 7912882 1403/06/03 new not special not payed ایلام
15 استعلام جدول گذاری کانیو 7912872 1403/06/03 new not special not payed کرمانشاه
1403/06/03
برای تبلیغ به صورت رایگان ، کسب و کار خودتان را در اینجا معرفی کنید
کد امنیتی